Період оскарження умов закупівлі - по 09-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 381 728,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 33 817,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 101 451,84 UAH |
| Замовник: | Пенсійний фонд України |
| ЄДРПОУ: | 00035323 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Крупіна Олена Юріївна |
| Телефон: | +380442848724 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,Київ, вул. Бастіонна, 9 |
3 |
12.12.2023 закінчився строк подання тендерних пропозицій щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з транспортного обслуговування (60140000-1), оголошеної відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі – Особливості). Була подана одна тендерна пропозиція учасником ДП "Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України", яка становить: 3 164 635,44 грн з ПДВ. Пропозиція учасника відповідно до пункту 36 Особливостей розглянута на відповідність вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону), відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Всупереч вимогам підпункту 1.8 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують податковий статус учасників (витяг/витяги з реєстрів платників відповідних податків). Всупереч вимогам підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відсутності підстав, визначених в абзаці восьмому підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471), не надана довідка в довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідних підстав. Всупереч вимогам додатка 1 до тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції не надано копії документів встановленого зразка про проходження водіями обов’язкового медичного огляду (відповідно до Додатку 8 до п. 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.07.2007 за № 846/14113). Тому відповідно пункту 43 Особливостей Замовник вимагає усунути зазначені виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, шляхом надання: документів, що підтверджують податковий статус учасників (витяг/витяги з реєстрів платників відповідних податків); довідки у довільній формі про відсутність підстав, визначених в абзаці восьмому підпункту 1 пункту 44 Особливостей; копій документів встановленого зразка про проходження водіями обов’язкового медичного огляду (відповідно до Додатку 8 до п. 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.07.2007 за № 846/14113). Пропозиція учасника відповідно до пункту 36 Особливостей, абзацу другого пункту 4 наказу Пенсійного фонду України від 24.12.2021 №180 “Про деякі питання організації закупівель для забезпечення потреб Пенсійного фонду України та його органів” була розглянута робочою групою для підготовки тендерної документації та вимог до предмета закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, проведення переговорів у разі здійснення переговорної процедури закупівлі (протокол від 13.12.2023 № 86).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.