Період оскарження умов закупівлі - по 05-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 386 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 860,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління адміністративними будинками Державного управління справами |
| ЄДРПОУ: | 21714657 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Коваленко |
| Телефон: | +380442557380 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01220, Україна, Київська область,Київ, вул.Банкова 11 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. У пункті 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної документації» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що усі документи, які готуються безпосередньо учасниками, повинні мати вихідний номер і дату документу. Учасник надав без вихідного номеру та дати наступні документи: «Відомості про Учасника процедури закупівлі», довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), довідку про те, що в Учасника процедури закупівлі відсутні не виконані зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей), довідку щодо залучення субпідрядників, співвиконавців та об’єднання учасників. Учасник надав лист-згоду з умовами проекту договору з вихідною датою 08.12.2022 р. Учаснику необхідно виправити невідповідності та надати оновлені документи відповідно до вимог тендерної документації. 2. У пункті 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» таблиці 1.1. Кваліфікаційні вимоги до учасників додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник надає довідку у довільній формі за підписом посадової особи учасника, завірену печаткою (за наявності) та має містити інформацію про наявність обладнання і матеріально-технічної бази (зазначити їх кількість, власне чи орендоване/інше право користування), що буде використовуватись при наданні послуг, з урахуванням транспортних засобів, передбачених у додатку 2 до тендерної документації. Учасник надав довідку від 08.12.2023 № 23/12-1-22 щодо наявності машин та механізмів в якій не зазначив їх кількість. У пунктах 2, 3, 4, 5, 6 цієї довідки об’єми ковшів машин не відповідають технічним вимогам, передбаченими у додатку 2 до тендерної документації. Учаснику необхідно виправити невідповідності та надати оновлену довідку відповідно до вимог тендерної документації. 3. У пункті 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» таблиці 1.1. Кваліфікаційні вимоги до учасників додатку 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, Учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Учасник надав Договір оренди приміщення за адресою м. Київ, проспект Науки, 16 від 01.09.2020 № 1 та Договір оренди від 01.10.2021 № 1-10 термін дії яких закінчився відповідно 31.07.2023р. та 31.12.2022р. Учаснику необхідно виправити невідповідності та надати чинні документи відповідно до вимог тендерної документації. 4. У пункті 5.2. «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено, що у разі, коли Учасник не підпадає під дії обмежень та заборон, зазначених у підпункті 3 пункту 5.2 цього розділу, в такому випадку він надає гарантійний лист, складений в довільній формі, про те, що учасник не підпадає під дії обмежень та заборон, визначених в пункті 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Учасник не надав такий гарантійний лист. Учаснику необхідно надати зазначений документ відповідно до вимог тендерної документації. Просимо усунути виявлені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.