Закупівлю оголошено - 17-10-2023, 09:52. Дата останніх змін - 10-11-2023, 15:08

Послуги з перевезення працівників

Закупівля: UA-2023-10-17-001666-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-10-17-000842-c
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-10-2023, 09:52
по 23-10-2023, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-10-2023, 10:00
по 01-11-2023, 10:00
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-10-2023, 10:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:1 196 230,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:11 962,30 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України»
ЄДРПОУ:45204941 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірина Василик
Телефон:+380967824978
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
79039, Україна, Львівська область,місто Львів, вул. Золота, будинок 42
2


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з перевезення працівників

1
послуга
Україна , Відповідно до документації ,
по 31-12-2024
60140000-1
Нерегулярні пасажирські перевезення


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:19-10-2023, 07:56:45
Видалено17-10-2023, 09:56:17
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-10-2023, 09:53:01
Експортовано:17-10-2023, 09:53:01
Експортовано:17-10-2023, 09:53:01
Експортовано:17-10-2023, 09:53:01
Експортовано:19-10-2023, 07:55:12
Видалено17-10-2023, 09:53:01
Експортовано:19-10-2023, 07:55:11
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
3
Мінімальний крок аукціону:
11 962,30 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СТЕЦЬКІВ РОМАН ОСТАПОВИЧ   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, с. Поршна, 81133, Львівська обл., Пустомитівський район, село Поршна, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 51, 81133, Стецьків Роман
Остаточна пропозиція:
1 191 400,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-11-2023, 09:11

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-11-23, 10:51:06
24

Замовник надсилає учаснику Фізичній особі – підприємцю Стецьків Роману Остаповичу повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі тендерної пропозиції учасника подано Договір перевезення, аналогічний за предметом закупівлі та відгук на нього із недотриманням вимог п.1 Додатку 2 до Документації, а саме не дотримано вимоги, щодо підтвердження повного виконання аналогічного договору, оскільки вказаний договір є діючий. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п.1 Додатку 2 до Документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) скан-копію договору(-ів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями, до договору) та скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)-замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо). Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-11-23, 10:51:06
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-10-17-001666-a-a1
Номер договору:
13ЛФ/100-3672/110/2-23
Дата підписання договору:
08-11-2023, 14:54
Строк дії договору:
з 08-11-2023 по 31-12-2024
1 191 400,00 UAH
Ціна договору
1 191 400,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СТЕЦЬКІВ РОМАН ОСТАПОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 191 400,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ