Період оскарження умов закупівлі - по 16-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 805 800,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 029,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент транспортної інфраструктри виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 37405284 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Альперович Людмила Миколаївна |
| Телефон: | 380443666332 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01030, Україна, Київська область,Київ, вулиця Леонтовича, будинок 6 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації 1. Перелік виявлених невідповідностей: відсутні копії національних або міжнародних посвідчень водія (водіїв) на право керування автомобільними транспортними засобами категорії «D», якими будуть надаватись послуги. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: підпункт 1.3. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копії національних або міжнародних посвідчень водія (водіїв) на право керування автомобільними транспортними засобами категорії «D», якими будуть надаватись послуги, про які зазначено у Довідці про наявність національних та міжнародних посвідчень водіїв категорії «D» в КП «Київпастранс» та Довідці, яка засвідчує наявність у КП «Київпастранс» відповідного кваліфікаційного персоналу для належного виконання вимог замовника закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.