Період оскарження умов закупівлі - по 25-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-07-2023, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 499 840,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 12 499,20 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Турчина Вікторія Анатоліївна |
Телефон: | 380500508234 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП "БУРЯК ІГОР ЮРІЙОВИЧ " повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутні Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно розділу VII тендерної документації, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). - Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надані послуги щодо строкового платного користування навантажувальною технікою / обладнанням. 2. У наданих в складі тендерної пропозиції Учасника Відомостях про учасника відсутні банківські реквізити обслуговуючого банку, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – п. 1 та п. 5 розділу Х тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції», п. 1.1. та п. 1.2. розділу VІІ тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно розділу VII тендерної документації, а саме: - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). - Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надані послуги щодо строкового платного користування навантажувальною технікою / обладнанням. 2. Оновлені відомості про учасника (згідно розділу XІ тендерної документації). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "ІНТОРАБУДКО¬МПЛЕКТ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - в складі тендерної пропозиції учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме надання послуг з оренди дизельних навантажувачів ТОВ «СМАРТ ІНЖИНІРІНГ СЕРВІС» за договором №18/12/08 від 1.09.2022, проте в складі тендерної пропозиції відсутній позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору, що не відповідає вимогам тендерної документації. - інформація, внесена в електронні поля тендерної пропозиції Учасника підтверджена УЕП директора Чернишов І.В., документи тендерної пропозиції Учасника (крім технічної специфікації) підписані директором Чернишов І.В., проте у складі тендерної пропозиції відсутній протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником), або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, що не відповідає вимогам тендерної документації. - Учасником не дотримано вимог п.1 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій», а саме: надана в складі тендерної пропозиції Учасника технічна специфікація не містить кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) або удосконаленого електронного підпису на незахищеному типі носія (надалі – УЕП) особи, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та не містять печатки та власноручного підпису особи, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме директора- Чернишов І.В. - в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні Відомості про учасника (згідно розділу XІ тендерної документації), що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – п. 1, п.3, п. 4 та п. 5 розділу Х тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції», п. 1.2. розділу VІІ тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», п.1 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (ТОВ «СМАРТ ІНЖИНІРІНГ СЕРВІС»), у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання зазначеного договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. – протокол засновників та/або наказ про призначення директора - Чернишов І.В., або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника директора - Чернишов І.В. на підписання документів - технічна специфікація підписана за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) або удосконаленого електронного підпису на незахищеному типі носія (надалі – УЕП), особи, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції або з печаткою та власноручним підписом особи, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме директора - Чернишов І.В. - відомості про учасника (згідно розділу XІ тендерної документації). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.