Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-07-2023, 00:00
Адреса філії УГВ-Сервіс АТ "Укргазвидобування": реєстрації − 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Грабчака, 4а; адреса для листування − 36039, м. Полтава, вул. Раїси Кириченко, буд. 11а. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації − не вимагається.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 565 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 45 650,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "АТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс"" |
ЄДРПОУ: | 40444061 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Шалікова |
Телефон: | +380674887580 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 36021, Україна, Полтавська область,Полтава, вул. Грабчака, 4а |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПЛАНЕТА ПОЛТАВА" (код ЄДРПОУ: 42005467), за процедурою закупівлі «УГВ-Сервіс 23П-164_Послуги вантажних автомобілів з фаркопом для буксирування причепів з вантажем; 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів – за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника»; ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-22-010546-a. 1.) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ДАЛІ – ТД), ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1.1.) Учасником НАДАНО НЕ У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ довідку за формою Додатку №1.1.1. до тендерної документації Відомості про матеріально-технічні ресурси» про наявність транспортних засобів, що необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі, подання якої вимагалося у п.1.1. п. 1 частини 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації внаслідок наступного. У п.1.1. п. 1 частини 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації передбачено вимогу щодо подання довідки за наведеною у Додатку № 1.1.1. формі «Відомості про матеріально-технічні ресурси» із зазначенням інформації про наявність транспортних засобів, що необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі та відповідають мінімальним вимогам, а саме: - вантажний автомобіль з фаркопом для буксирування причепів з вантажем загальною вагою від 15,0 т до 22 т – НЕ МЕНШЕ 4-ОХ ОДИНИЦЬ; - вантажний автомобіль всюдихід з колісною формулою 6х6 та фаркопом для буксирування причепів з вантажем загальною вагою від 15 т до 22 т – НЕ МЕНШЕ 2-ОХ ОДИНИЦЬ. Учасник у складі матеріалів пропозиції у файлі «МТР.pdf» оприлюднив довідку вих.№133 від 03.07.2023 року, у якій зазначив перелік транспортних засобів, що не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації, а саме: 1) У таблиці довідки за позицією «1» у розділі «Інформація про вантажні автомобілі з фаркопом для буксирування причепів з вантажем вантажопідйомністю від 15,0 т – не менше 4-ох одиниць» наведено дані про транспортний засіб марки DAF модель FT95 XT, який згідно з даними наведеними у свідоцтві про його реєстрацію № СХС 367062 (оприлюднене у файлі «Свідоцтва про реєстрацію ТЗ.pdf») має назву: «спеціалізований вантажний - спеціалізований сідловий тягач Е». Такий транспортний засіб згідно заводського комплектування має ТЯГОВО-ЗЧІПНИЙ ПРИСТРІЙ СІДЕЛЬНОГО ТИПУ та призначений для буксирування НАПІВПРИЧЕПІВ, які також мають відповідний тягово-зчіпний пристрій СІДЕЛЬНОГО ТИПУ. У п. 1 Додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання на закупівлю» Замовником наведено перелік ПРИЧЕПІВ, які планується буксирувати, із зазначенням їх марки та конкретної моделі, що згідно заводських характеристик мають ТЯГОВО-ЗЧІПНИЙ (ПРИЧЕПНИЙ) ПРИСТРІЙ ТИПУ «ПЕТЛЯ». Отже СІДЕЛЬНИЙ ТИП ТЯГОВО-ЗЧІПНОГО ПРИСТРОЮ на запропонованому Учасником спеціалізованому вантажному - спеціалізованому сідловому тягачі Е НЕ СУМІСНИЙ із ТИПОМ ТЯГОВО-ЗЧІПНОГО ПРИСТРОЮ «ПЕТЛЯ» причепів Замовника, оскільки для буксирування таких причепів використовуються вантажні автомобілі із типом тягово-зчіпного пристрою, що дозволяє зафіксувати тягово-зчіпний пристрій «петля», зокрема: фаркоп «гак-петля», кульовий та/або шворнево-вилочний тощо. 2) У таблиці довідки за позиціями «2» та «3» у розділі «Інформація про вантажні автомобілі з фаркопом для буксирування причепів з вантажем вантажопідйомністю від 15,0 т – не менше 4-ох одиниць» наведено дані про транспортні засоби марки DAF модель XF 95.480, які згідно з даними наведеними у свідоцтвах про їх реєстрацію № СХЕ 903335 та №СТР 057740 відповідно (оприлюднені у файлі «Свідоцтва про реєстрацію ТЗ.pdf») мають назву: «спеціалізований вантажний - спеціалізований сідловий тягач Е». Такі транспортні засоби згідно заводського комплектування МАЮТЬ ТЯГОВО-ЗЧІПНИЙ ПРИСТРІЙ СІДЕЛЬНОГО ТИПУ та призначені для буксирування НАПІВПРИЧЕПІВ, які також мають відповідний ТЯГОВО-ЗЧІПНИЙ (ПРИЧЕПНИЙ) ПРИСТРІЙ СІДЕЛЬНОГО ТИПУ. У п.1 Додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання на закупівлю» Замовником наведено перелік ПРИЧЕПІВ, які планується буксирувати, із зазначенням їх марки та конкретної моделі, що згідно заводських характеристик мають ТЯГОВО-ЗЧІПНИЙ (ПРИЧЕПНИЙ) ПРИСТРІЙ ТИПУ «ПЕТЛЯ». Отже СІДЕЛЬНИЙ ТИП ТЯГОВО-ЗЧІПНОГО ПРИСТРОЮ на запропонованих Учасником спеціалізованих вантажних - спеціалізованих сідлових тягачах Е НЕ СУМІСНІ із ТИПОМ ТЯГОВО-ЗЧІПНОГО ПРИСТРОЮ «ПЕТЛЯ» причепів Замовника, оскільки для буксирування таких причепів використовуються вантажні автомобілі із типом тягово-зчіпного пристрою, що дозволяє зафіксувати тягово-зчіпний пристрій «петля», зокрема: фаркоп «гак-петля», кульовий та/або шворнево-вилочний тощо. 3) У таблиці довідки за позицією «4» у розділі «Інформація про вантажні автомобілі з фаркопом для буксирування причепів з вантажем вантажопідйомністю від 15,0 т – не менше 4-ох одиниць» наведено дані про транспортний засіб марки МAN модель TGX 26.480, який згідно з даними наведеними у свідоцтві про його реєстрацію № СТР 526795 (оприлюднене у файлі «Свідоцтва про реєстрацію ТЗ.pdf») має назву: «спеціалізований вантажний - спеціалізований сідловий тягач Е». Такий транспортний засіб згідно заводського комплектування має тягово-зчіпний пристрій сідельного типу та призначений для буксирування НАПІВПРИЧЕПІВ, які також МАЮТЬ ВІДПОВІДНИЙ ТЯГОВО-ЗЧІПНИЙ ПРИСТРІЙ СІДЕЛЬНОГО ТИПУ. У п.1 Додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання на закупівлю» Замовником наведено перелік ПРИЧЕПІВ, які планується буксирувати, із зазначенням їх марки та конкретної моделі, що згідно заводських характеристик МАЮТЬ ТЯГОВО-ЗЧІПНИЙ (ПРИЧЕПНИЙ) ПРИСТРІЙ ТИПУ «ПЕТЛЯ». Отже СІДЕЛЬНИЙ ТИП ТЯГОВО-ЗЧІПНОГО ПРИСТРОЮ на запропонованому Учасником спеціалізованому вантажному - спеціалізованому сідловому тягачі Е НЕ СУМІСНИЙ із ТИПОМ ТЯГОВО-ЗЧІПНОГО ПРИСТРОЮ «ПЕТЛЯ» причепів Замовника, оскільки для буксирування таких причепів використовуються вантажні автомобілі із типом тягово-зчіпного пристрою, що дозволяє зафіксувати тягово-зчіпний пристрій «петля», зокрема: фаркоп «гак-петля», кульовий та/або шворнево-вилочний тощо. 4) У таблиці довідки за позиціями «1» та «2» у розділі «Інформація про вантажні автомобілі всюдиходи з колісною формулою 6х6 та фаркопом для буксирування причепів з вантажем загальною вагою від 15 т до 22 т» наведено дані про транспортні засоби марки IVECO модель STRALIS 460 E6 та IVECO модель АТ 440Т/Р, які згідно з даними наведеними у свідоцтвах про їх реєстрацію № СТТ 739725 та № СТТ 728896 відповідно (оприлюднені у файлі «Свідоцтва про реєстрацію ТЗ.pdf») мають назву: «спеціалізований вантажний сідловий тягач». Такий транспортний засіб згідно заводського комплектування має тягово-зчіпний пристрій сідельного типу та призначений для буксирування НАПІВПРИЧЕПІВ, які також мають відповідний тягово-зчіпний пристрій СІДЕЛЬНОГО ТИПУ. У п.1 Додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання на закупівлю» Замовником наведено перелік ПРИЧЕПІВ, які планується буксирувати, із зазначенням їх марки та конкретної моделі, що згідно заводських характеристик мають ТЯГОВО-ЗЧІПНИЙ (ПРИЧЕПНИЙ) ПРИСТРІЙ ТИПУ «ПЕТЛЯ». Отже СІДЕЛЬНИЙ ТИП ТЯГОВО-ЗЧІПНОГО ПРИСТРОЮ на запропонованому Учасником спеціалізованому вантажному - спеціалізованому сідловому тягачі Е НЕ СУМІСНИЙ із ТИПОМ ТЯГОВО-ЗЧІПНОГО ПРИСТРОЮ «ПЕТЛЯ» причепів Замовника, оскільки для буксирування таких причепів використовуються вантажні автомобілі із типом тягово-зчіпного пристрою, що дозволяє зафіксувати тягово-зчіпний пристрій «петля», зокрема: фаркоп «гак-петля», кульовий та/або шворнево-вилочний тощо. ОКРІМ ТОГО, вищезазначені запропоновані Учасником транспортні засоби НЕ Є ВСЮДИХОДАМИ, оскільки відповідно до заводських характеристик МАЮТЬ КОЛІСНУ ФОРМУЛУ 4Х2, А НЕ 6Х6, як то вимагалося у тендерній документації. Таким чином, Учасником ЗАПРОПОНОВАНО ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, визначеним у тендерній документації, ТА ЯКІ НЕМОЖЛИВО ЗАСТОСОВУВАТИ ДЛЯ БУКСИРУВАННЯ ПРИЧЕПІВ ЗАМОВНИКА, оскільки ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ П. 23.11. ПРАВИЛ ДОРОЖНЬОГО РУХУ УКРАЇНИ, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1306 від 10.10.2001 року (у редакції зі змінами, що внесені Постановою КМУ №457 від 09.05.2023 року), ЕКСПЛУАТАЦІЯ СОСТАВІВ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ У СКЛАДІ автомобіля, трактора або ІНШОГО ТЯГАЧА І ПРИЧЕПА ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ ЛИШЕ ЗА УМОВИ ВІДПОВІДНОСТІ ПРИЧЕПА ТЯГАЧУ та виконання вимог щодо їх експлуатації. ТАКОЖ у довідці за позиціями 1-4 розділу «Інформація про вантажні автомобілі з фаркопом для буксирування причепів з вантажем вантажопідйомністю від 15,0 т – не менше 4-ох одиниць» та за позиціями 1-2 розділу «Інформація про вантажні автомобілі всюдиходи з колісною формулою 6х6 та фаркопом для буксирування причепів з вантажем загальною вагою від 15 т до 22 т» у КОЛОНЦІ «НАЙМЕНУВАННЯ» НЕ ЗАЗНАЧЕНО ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА ВИМАГАЛАСЯ У ФОРМІ ДОДАТКУ №1.1.1., а саме: у рядках, де вказується інформація про «Вантажний автомобіль для буксирування причепів з вантажем загальною вагою від 15,0 т до 22,0 т, а саме:» та «Вантажний автомобіль всюдихід з колісною формулою 6х6 та фаркопом для буксирування причепів з вантажем загальною вагою від 15 т до 22 т, а саме:» обов’язково зазначається інформація ПРО НАЗВУ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ ВІДПОВІДНО ДО НАЗВИ, ЩО ЗАЗНАЧЕНА У ЙОГО РЕЄСТРАЦІЙНОМУ ДОКУМЕНТІ (СВІДОЦТВІ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ). Учасник не виконав вимогу Замовник та НЕ ЗАЗНАЧИВ НЕОБХІДНУ ІНФОРМАЦІЮ У ДОВІДЦІ, як то вимагалося у тендерній документації. РАЗОМ З ТИМ у довідці за позиціями 1-4 розділу «Інформація про вантажні автомобілі з фаркопом для буксирування причепів з вантажем вантажопідйомністю від 15,0 т – не менше 4-ох одиниць» та позиціями 1-2 розділу «Інформація про вантажні автомобілі всюдиходи з колісною формулою 6х6 та фаркопом для буксирування причепів з вантажем загальною вагою від 15 т до 22 т» у КОЛОНЦІ «ПРИМІТКА» НЕ ЗАЗНАЧЕНО ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА ВИМАГАЛАСЯ У ФОРМІ ДОДАТКУ №1.1.1., а саме: у рядках, де вказується інформація про «Вантажний автомобіль для буксирування причепів з вантажем загальною вагою від 15,0 т до 22,0 т, а саме:» та «Вантажний автомобіль всюдихід з колісною формулою 6х6 та фаркопом для буксирування причепів з вантажем загальною вагою від 15 т до 22 т, а саме:», У ПРИМІТЦІ ОБОВ’ЯЗКОВО ЗАЗНАЧАЄТЬСЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИЧЕПНИЙ ПРИСТРІЙ, ЯКИМ ПОВИННІ БУТИ ОБЛАШТОВАНІ ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ, шляхом наведення тексту з інформацією наступного змісту: «автомобіль обладнаний причіпним пристроєм – «фаркоп»…». Учасник не виконав вимогу Замовника та НЕ ЗАЗНАЧИВ НЕОБХІДНУ ІНФОРМАЦІЮ У ДОВІДЦІ, як то вимагалося у тендерній документації. Отже, Учасником не підтверджено вимогу про наявність транспортних засобів на виконання встановлених в тендерній документації Кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівлі, оскільки Учасником не підтверджено наявність не менше чотирьох одиниць транспортних засобів «вантажний автомобіль з фаркопом для буксирування причепів з вантажем загальною вагою від 15,0 т до 22 т», а також не менше двох одиниць «вантажний автомобіль всюдихід з колісною формулою 6х6 та фаркопом для буксирування причепів з вантажем загальною вагою від 15 т до 22 т». 1.2.) Учасником НАДАНО НЕ У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ документи, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування, подання яких вимагалося у п.п.1.2. п.1 частини 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації транспортними засобами внаслідок наступного. У п.п.1.2. п.1 частини 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації передбачено вимогу щодо подання документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, перелік яких зазначається у довідці за формою Додатку №1.1.1. до ТД відповідно до переліку мінімальних вимог, наведених у п.п.1.1., п.1. «Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (далі – МТБ)», частини 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку №1 до ТД. У п.1.1. п. 1 частини 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку №1 до ТД передбачено вимогу щодо подання довідки за наведеною у Додатку № 1.1.1. формою «Відомості про матеріально-технічні ресурси» із зазначенням інформації про наявність транспортних засобів, що необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі та відповідають мінімальним вимогам, а саме: - вантажний автомобіль з фаркопом для буксирування причепів з вантажем загальною вагою від 15,0 т до 22 т – не менше 4-ох одиниць; - вантажний автомобіль всюдихід з колісною формулою 6х6 та фаркопом для буксирування причепів з вантажем загальною вагою від 15 т до 22 т – не менше 2-ох одиниць. При цьому, транспортні засоби повинні бути обладнані причіпним пристроєм «фаркоп», що дозволяє буксирувати причепи Замовника, перелік (в тому числі марку і модель) яких зазначено у п. 1 Додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання на закупівлю», та які згідно заводських характеристик мають тягово-зчіпний пристрій типу «петля». Натомість Учасником у оприлюдненій за наведеною у Додатку № 1.1.1. формою «Відомості про матеріально-технічні ресурси» ЗАЗНАЧЕНО ІНФОРМАЦІЮ щодо наявності транспортних засобів, які мають тягово-зчепний пристрій «сідельного» типу, що НЕ СУМІСНИЙ з причіпним пристроєм причепів Замовника типу «петля», а відтак Учасником НЕ ЗАПРОПОНОВАНО ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ, ЯКИМИ МОЖНА НАДАВАТИ ПОСЛУГИ з буксирування причепів Замовника. Окрім того дві із запропонованих одиниці транспортних засобів НЕ Є ВСЮДИХОДАМИ, оскільки відповідно до заводських характеристик МАЮТЬ КОЛІСНУ ФОРМУЛУ 4Х2, А НЕ 6Х6, як то вимагалося у тендерній документації. Отже, відповідно Учасником НЕ НАДАНО і документи, які підтверджують право власності/володіння та/або право користування такими транспортними засобами. 1.3.) Учасником НАДАНО НЕКОРЕКТНУ ДОВІДКУ в довільній формі про те, що Учасник не має фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, подання якої вимагається у п.9 Додатку № 2.1. до тендерної документації «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» внаслідок наступного. У п. 9 Додатку №2.1. до тендерної документації вимагається надати Довідку в довільній формі про те, що Учасник не має фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, тобто відсутність підстави, передбаченої абз. 14 п. 47 Особливостей. Учасник у складі матеріалів пропозиції оприлюднив у файлі «Довідка зобов’язання.pdf» довідку вих. №142 від 03.07.2023 року з інформацією про те, що учасник не має фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником АТ «Укргазвидобування», що призвело б до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Однак у довідці некоректно зазначено посилання на пункт підзаконного нормативно-правового акту, у якому визначено підставу відхилення пропозиції учасника в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, а саме: Учасник зазначив абзац 14 пункту 44 Особливостей, тоді як закупівля проводиться у відповідності до редакції Особливостей, що діяла(діє) на час оголошення процедури закупівлі (згідно зі змінами внесеним Постановою КМУ №621 від 19.06.2023 року), у якій ця підстава визначена у абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 2.) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 2.1.) Додати до наданих матеріалів оновлену довідку «Відомості про матеріально-технічні ресурси» із зазначенням усієї необхідної інформації, яка вимагається тендерною документацією у колонці «Найменування» та колонці «Примітка», а також інформації про наявність наступних транспортних засобів: - вантажний автомобіль з фаркопом для буксирування причепів з вантажем загальною вагою від 15,0 т до 22 т у кількості не менше 4-ох одиниць; - вантажний автомобіль всюдихід з колісною формулою 6х6 та фаркопом для буксирування причепів з вантажем загальною вагою від 15 т до 22 т у кількості не менше 2-ох одиниць. 2.2.) Додати до наданих матеріалів документи, які підтверджують право власності/володіння та/або право користування вантажними автомобілями з фаркопом для буксирування причепів з вантажем загальною вагою від 15,0 т до 22 т у кількості не менше 4-ох одиниць, а також вантажними автомобілями всюдиходами з колісною формулою 6х6 та фаркопом для буксирування причепів з вантажем загальною вагою від 15 т до 22 т у кількості не менше 2-ох одиниць. 2.3.) Додати до наданих матеріалів оновлену довідку в довільній формі про те, що Учасник не має фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником із зазначенням коректного посилання на пункт підзаконного нормативно-правового акту, на підставі якого проводиться дана закупівля та у якому зазначена така підстава відхилення пропозиції учасника в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником. Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.