Період оскарження умов закупівлі - по 05-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-06-2023, 00:00
ID закупівлі: b77baf0e2d2e444384895257af5a91e5
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 598 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 990,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго" |
ЄДРПОУ: | 33126849 Досьє YouControl |
Сайт: | http://vmte.vn.ua |
Контактна особа: | Людмила Кришталь |
Телефон: | +380963692131 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21021, Україна, Вінницька область,м.Вінниця, вул. 600-річчя,13 |
4 |
Фізична особа-підприємець Кардаш Віктор Петрович необхідно завантажити документи до електронної системи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: *Відповідно Додатку 2 Тендерної документації (п. Організаційні положення), п.4 «На випадок поломки або проведення технічного обслуговування автотранспортного засобу, Виконавець повинен на протязі 3–х годин, з моменту інформування його Замовником, надати резервний аналогічний автотранспортний засіб для виконання вищезазначених робіт.» Учасник закупівлі на підтвердження виконання даної вимоги надає довідку в довільній формі. *Відповідно Додатку 2 Тендерної документації (п. Організаційні положення), п.5 Виконавець зобов'язаний забезпечити автотранспортний засіб паливо-мастильними матеріалами(за рахунок постачальника послуг). Учасник закупівлі на підтвердження виконання даної вимоги надає довідку в довільній формі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.