Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-04-2023, 00:00
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Прокат вантажних транспортних засобів із водієм за кодом ДК 021:2015 - 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: територія ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) або за заявками Замовника. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 724 115,40 грн. без ПДВ / 868 938,48 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.04.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 % (у разі проведення аукціону). 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
ID закупівлі: a618137975314ef4bbd9f3559a607eea
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 724 115,40 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Контактна особа: | Верстак Тетяна Віталіївна |
Телефон: | 380487381864 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
4 |
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 15.05.2023 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 15.05.2023 № 200) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-04-18-009073-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Прокат вантажних транспортних засобів із водієм за кодом ДК 021:2015 - 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю ТК "ЛОГІТЕК" (ТОВ ТК "ЛОГІТЕК"). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпункту 1.1.1 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власного/залученого обладнання та матеріально-технічної бази, а саме транспортних засобів, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власного обладнання та матеріально-технічної бази, а саме транспортних засобів, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки), та надати оригінал або завірену Учасником копію такого договору. 8.2. згідно підпункту 1.1.2 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати оригінал(и) або завірену(і) учасником процедури закупівлі копію(ї) протоколу(ів) перевірки технічного стану кожного запропонованого для надання послуг, що є предметом закупівлі, транспортного засобу, оформленого(их)/ складеного(их) відповідно до вимог чинного законодавства та дійсного(их) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 8.3. згідно підпункту 1.2.2 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до тендерної документації. 8.4. згідно підпункту 1.2.3 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимагалося надати діючі на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії), видані кожному з перелічених в довідці водіїв: - посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії; - довідка про проходження обов`язкового медичного огляду водіями; - поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів або договір страхування або поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. 8.5. згідно частини 2 Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до вимог, визначених пунктом 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про здійснення особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – ОСОБЛИВОСТІ), вимагалося надати: відповідно до вимог визначених підпунктом 6 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, передбачених підпунктом 6 пункту 44 Особливостей, шляхом самостійного декларування*, а саме: • заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. *У разі відсутності в електронній системі закупівель технічної реалізації щодо самостійного декларування відсутності підстав, передбачених підпунктом 6 пункту 44 Особливостей, подання учасником процедури закупівлі своєї тендерної пропозиції вважається декларуванням відсутності таких підстав. 8.6. згідно пункту 3.6 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД вимагалося надати довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. Відомості про банківський рахунок повинні бути актуальними на дату подання тендерної пропозиції. 8.7. згідно частини 5 Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження інформація щодо залучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі, вимагалося: 1) Відповідно до пункту 5.1 у разі залучення/ незалучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, учасник процедури закупівлі повинен надати: - Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про залучення/незалучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 7 до тендерної документації. 2) Відповідно до пункту 5.2 У разі залучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, в обсязі не менш ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, учасник процедури закупівлі повинен надати, крім Довідки за зразком згідно Додатку 7 до тендерної документації, наступні документи: - Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, з інформацією, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей; - Оригінал(и) або завірені учасником процедури закупівлі дозвільного(их) документу(ів) (Свідоцтва, дозволи, декларації тощо), у разі, якщо такі дозвільні документи вимагаються за умовами тендерної документації, виданого(их) на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця) в частині послуг (робіт), що стосуються даного субпідрядника/співвиконавця. - Довідку (довідки), що підтверджують відповідність субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) установленому(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід. Спосіб документального підтвердження відповідності субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) установленому(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також вимоги до оформлення документів на підтвердження відповідності зазначеному(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям), - аналогічні встановленим способу та вимогам, викладеним в частині 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 25.04.2023 року №123, у якій не заповнено графу Примітки в частині залучених транспортних засобів, а саме інформацію щодо найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено договір про залучення транспортних засобів, а також строк (термін) дії такого договору, та не зазначено короткі технічні характеристики запропонованих транспортних засобів, крім автомобіля Ford Cargo з державним номером АЕ2376ТА. Також учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано договір про надання послуг механізмами від 03.02.2023 року №01/03022023 та договір найму (оренди) транспортних засобів від 18.02.2020 року б/н, які були завантажені в електронну систему закупівель неналежної якості та з низьким рівнем чіткості, що не дає можливості коректно їх прочитати, крім того не було надано оригінал або завірену учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" копію договору на автомобіль ГАЗ з державним номером ВЕ9178ВТ. Крім вищеперерахованого, учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано договір про надання послуг з перевезення вантажу від 25.04.2023 року №25/04/2023, в якому міститься інформація про наявність додатків, але зазначені додатки не були надані. 9.2. щодо підпункту 1.1.2 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції не було надано оригінал(и) або завірену(і) учасником процедури закупівлі копію(ї) протоколу(ів) перевірки технічного стану кожного запропонованого для надання послуг, що є предметом закупівлі, транспортного засобу, оформленого(их)/ складеного(их) відповідно до вимог чинного законодавства та дійсного(их) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 9.3. щодо підпункту 1.2.2 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 25.04.2023 року №124 (далі – ДОВІДКА), у якій: 1) не заповнено графу «№ з/п»; 2) у графі «П.І.Б.» зазначено «Простяков Адрій Сергійович» та «Федоровский Олександр Васильович», тоді як надано водійські посвідчення на «Простяков Андрій Сергійович» та «Федоровський Олександр Васильович» відповідно; 3) інформація, зазначена у графі «Категорія транспортних засобів, на керування якими видано посвідчення водія», не відповідає категоріям, зазначеним у водійських посвідченнях Черняка О.Л., Федоровського О.В., Зимній О.Г., Тузова О.М. та не підтверджена у водійських посвідченнях Простякова А.С. та Причиненка Г.В. 9.4. щодо підпункту 1.2.3 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії, у яких: 1) водійське посвідчення Причиненка Г.В. відсутнє, Простякова А.С. та Тузова О.М. неналежної якості, що унеможливлює коректно прочитати документ, Трандафилова Г.М. заповнено російською мовою, враховуючи назву міста «Николаев»; 2) скан-копія лицевої сторони посвідчення Тузова О.М. не відподає зворотній (серія та номер не співпадають). Також було надано водійське посвідчення Романенка В.М., але не зазначено інформацію про даного водія у ДОВІДЦІ. Учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" не було надано діючих на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документів (оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії), виданих кожному з перелічених в ДОВІДЦІ водіїв, а саме: довідку про проходження обов`язкового медичного огляду водіями та поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів або договір страхування або поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. 9.5. щодо частини 2 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції не було самостійно задекларовано відсутність підстав, визначених підпунктом 6 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, шляхом заповнення окремого електронного поля в електронній системі закупівель. 9.6. щодо пункту 3.6 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано довідку від 12.05.2021 року №12 про відкриті рахунки в АТ «УКРСИББАНК». 9.7. щодо частини 5 Розділу I Розділу I Додатку 2 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" у складі його тендерної пропозиції було надано договір про надання послуг механізмами від 03.02.2023 року №01/03022023, із якого вбачається, що до надання послуг учасник процедури закупівлі ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" планує залучати ТОВ «НУМПА» як субпідрядника/співвиконавця з місцем надання послуг відповідно до пункту 3.2 даного договору: Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Громадянська, що суперечить Додатку 5 Технічні вимоги та Додатку 6 Проект договору до ТД, в яких зазначено місце надання послуг: територія ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) або за заявками Замовника (Адміністрації). При цьому відомості про даного субпідрядника/співвиконавця не були зазначені в «Інформації щодо залучення/незалучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі» від 25.04.2023 року №122. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Розділу I Додатку 2 до ТД (з урахування виявлених невідповідностей) надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власного/залученого обладнання та матеріально-технічної бази, а саме транспортних засобів, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власного обладнання та матеріально-технічної бази, а саме транспортних засобів, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки), та надати оригінал або завірену Учасником копію такого договору. 10.2. на вимогу підпункту 1.1.2 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД надати: оригінал(и) або завірену(і) учасником процедури закупівлі копію(ї) протоколу(ів) перевірки технічного стану кожного запропонованого для надання послуг, що є предметом закупівлі, транспортного засобу, оформленого(их)/ складеного(их) відповідно до вимог чинного законодавства та дійсного(их) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 10.3. на вимогу підпункту 1.2.2 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД (з урахування виявлених невідповідностей) надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до тендерної документації. 10.4. на вимогу підпункту 1.2.3 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД (з урахування виявлених невідповідностей) надати: діючі на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії), видані кожному з перелічених в довідці водіїв: - посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії; - довідка про проходження обов`язкового медичного огляду водіями; - поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів або договір страхування або поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. 10.5. на вимогу частини 2 Розділу I Додатку 2 до ТД підтвердити відсутність підстав, передбачених підпунктом 6 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, шляхом самостійного декларування*, а саме: • заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. *У разі відсутності в електронній системі закупівель технічної реалізації щодо самостійного декларування відсутності підстав, передбачених підпунктом 6 пункту 44 Особливостей, подання учасником процедури закупівлі своєї тендерної пропозиції вважається декларуванням відсутності таких підстав. 10.6. на вимогу пункту 3.6 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД надати: довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. Відомості про банківський рахунок повинні бути актуальними на дату подання тендерної пропозиції. 10.7. на вимогу частини 5 Розділу I Додатку 2 до ТД (з урахування виявлених невідповідностей) надати: 1. У разі залучення/ незалучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, учасник процедури закупівлі повинен надати: - Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про залучення/незалучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 7 до тендерної документації. 2. У разі залучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, в обсязі не менш ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, учасник процедури закупівлі повинен надати, крім Довідки за зразком згідно Додатку 7 до тендерної документації, наступні документи: - Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, з інформацією, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей; - Оригінал(и) або завірені учасником процедури закупівлі дозвільного(их) документу(ів) (Свідоцтва, дозволи, декларації тощо), у разі, якщо такі дозвільні документи вимагаються за умовами тендерної документації, виданого(их) на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця) в частині послуг (робіт), що стосуються даного субпідрядника/співвиконавця. - Довідку (довідки), що підтверджують відповідність субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) установленому(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід. Спосіб документального підтвердження відповідності субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) установленому(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також вимоги до оформлення документів на підтвердження відповідності зазначеному(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям), - аналогічні встановленим способу та вимогам, викладеним в частині 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. *Також вимогами ТД (частина 7 Розділу І Додатку 2 до ТД) передбачено можливість надання інших документів на розсуд учасників процедури закупівлі. Отже, учасник процедури закупівлі може додатково надати інші документи на власний розсуд, з метою приведення тендерної пропозиції у відповідність до вимог ТД. В якості інших документів (на розсуд учасника процедури закупівлі) можуть бути надані, у тому числі, такі документи, як довідка та/або пояснення та/або обґрунтування тощо. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.