Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 0a6deda293f84c929141c3a168c3dd25
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 262 400,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 624,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти,культури,молоді та спорту Літинської селищної ради |
ЄДРПОУ: | 43863849 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Панкова Вікторія Василівна |
Телефон: | +380994321218 |
E-mail: | lityn_osvita_OTG@ukr.net |
Місцезнаходження: | 22300, Україна, Вінницька область,Літин, вул.Соборна,32 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до частини 40 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель Розглянувши тендерну пропозицію ФОП Рябішин В.І., було встановлено її невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: п.1 таб.1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційних критеріїв, визначених ст.16 Закону «Про публічні закупівлі» надає: 1) «1.1 Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та/або матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору про закупівлю (в тому числі, не менше двох транспортних засобів пристосованих для перевезення школярів, середньої та великої місткості) у вигляді таблиці, в якій зазначається: найменування одиниці обладнання та/або матеріально-технічної бази; 1) марку та модель транспортних засобів, їх реєстраційний номер; 2) одиниця виміру; 3) кількість одиниць; 4) технічний стан; 5) форма власності.» пп.1.5. «Копія(-ї) договору(ів) щодо технічного обслуговування транспортних засобів, вказаних у довідці, наданій відповідно до вимог п.п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. В разі, якщо в учасника в штаті є працівники (не менше 2-х працівників), які виконують технічне обслуговування, то надається копія наказу про призначення та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору з такими працівниками.» пп.1.6. «Копія договору учасника з медичною установою або іншою установою, яка має такого працівника, щодо проведення перед рейсового медичного огляду водіїв. В разі, якщо в учасника в штаті є медичний працівник, то надається копія наказу про призначення та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору та/або інший документ, який надає право працівнику проводити перед рейсові (після рейсові) медичні огляди». Натомість, Учасник надає «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», де зазначає, що відповідно до Договору №14 від 27 квітня 2017 року з ПрАТ «Хмільницька АТП 10573» буде контролювати технічний стан, технічне обслуговування та ремонт автомобілів, автобусів, а також медичний контроль. В той же час Учасник надає копії діючих договорів на проведення технічного та медичного огляду з ФОП Голюк В.П., що суперечить один одному. 2) Додаток 1 до Тендерної документації Лист-згода на виправлення арифметичних помилок Учасник адресує лист уповноваженій особі Харченко Наталії Василівни,тоді як на Уповноважена особа Відділу освіти, культури молоді та спорту Панкова Вікторія Василівна. 3) Відповідно до вимог Замовника Додаток 1.1 до тендерної документації «Відомості про Учасника», Учасник має надати достовірні відомості про Учасника (згідно паспортних даних), натомість Учасник надав недостовірні дані щодо місця проживання та поштової адреси Замовника. 4) Довідки,що вимагались Замовником Додаток 1 до Тендерної документації містять недостовірні дані щодо місця проживання та поштової адреси Учасника, що являється порушенням вимог тендерної документації. Таким чином, виходячи із вищезазначеного, просимо завантажити в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: Таким чином просимо надати : 1.пп.1 п.1 Додаток 1 до тендерної докумекннтації «Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та/або матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору про закупівлю (в тому числі, не менше двох транспортних засобів пристосованих для перевезення школярів, середньої та великої місткості) у вигляді таблиці, в якій зазначається: найменування одиниці обладнання та/або матеріально-технічної бази; 1)марку та модель транспортних засобів, їх реєстраційний номер; 2)одиниця виміру; 3)кількість одиниць;) 4)технічний стан; 5)форма власності.»; 2. Додаток 1 до Тендерної документації Лист-згода на виправлення арифметичних помилок ; 3. Додаток 1.1 до тендерної документації «Відомості про Учасника» ( інформацію зазначити відповідно до паспортних даних Учасника.) ; 4.Додаток 1 до Тендерної документації (довідки, що містять адресу Учасника) , ( інформацію зазначити відповідно до паспортних даних Учасника.) .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.