Закупівлю оголошено - 03-12-2025, 12:08. Дата останніх змін - 03-12-2025, 12:08

Шини

Шини ... Державна закупівля - UA-2025-12-03-008047-a Шини від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ХЕРСОНА" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 12/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-03-008047-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-03-010029-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-12-2025, 12:08
по 08-12-2025, 00:00

Постачальник власними силами та засобами відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару на склад Покупця за адресою: Україна, 73000, Херсонська область, місто Херсон; точна адреса поставки буде зазначатися у заявці/замовленні Покупця. Поставка Товару за цим Договором здійснюється Постачальником не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання заявки/замовлення від Покупця. Кінцевий строк поставки Товару – не пізніше ніж до 19.12.2025 року. Заявка/замовлення на поставку Товару формується Покупцем в залежності від фактичної потреби та виробничої необхідності Покупця. Заявка/замовлення Покупця надається Постачальнику по телефону (через Viber, WhatsApp тощо) або надсилається на електронну пошту (у вигляді скан-файлу листа підписаного уповноваженою особою Покупця). В замовленні на партію Товару Покупець зазначає: асортимент, перелік, кількість та за необхідності дату, час поставки, умови поставки Товару, в тому числі точну адресу місця поставки Товару. Факт відправки Покупцем замовлення (у вигляді скан-файлу) одним із вище перелічених засобів, є презумпцією належного отримання його Постачальником та не може заперечуватись чи оскаржуватись останнім. Скріншоти (знімки екрану) в такому випадку будуть вважатись належним доказом в суді. Контактні дані Постачальника вказані у розділі 13 Договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
27276
27 276 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ХЕРСОНА" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:40713306 Досьє YouControl
Контактна особа:Юлія Дімітрова
Телефон:+380935376316
E-mail:parki40713306@gmail.com
Місцезнаходження:
73000, Україна, Херсонська область,місто Херсон, Проспект Незалежності, будинок 37
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шини для вантажних автомобілів та автобусів

4
штука
73000 , Україна , Херсонська область , місто Херсон ,
по 19-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Індекс навантаження (LI2)128/124Активна03-12-2025, 12:07
Клас шиниC3Активна03-12-2025, 12:07
Індекс швидкості (SI2)KАктивна03-12-2025, 12:07
СезонністьвсесезоннаАктивна03-12-2025, 12:07
ВісьведучаАктивна03-12-2025, 12:07
ТипR-радіальнаАктивна03-12-2025, 12:07
Наявність обідной стрічкиТакАктивна03-12-2025, 12:07
Наявність камериТакАктивна03-12-2025, 12:07
Норма кількості шаріввід 16 до 16одиницяАктивна03-12-2025, 12:07
Діаметрвід 16.0 до 16.0дюймАктивна03-12-2025, 12:07
Ширина профілю, дюйм/ммвід 8.25 до 8.25одиницяАктивна03-12-2025, 12:07
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 12:08:23
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 12:07:50
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Покупець не несе відповідальності за порушення строку оплати поставленого Товару, що передбачений Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятого Покупцем Товару), якщо таке порушення сталось не з вини Покупця (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Покупця, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Покупець зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Покупця.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ