Закупівлю оголошено - 02-12-2025, 16:59. Дата останніх змін - 02-12-2025, 16:59

Квадрокоптер AUTEL EVO MAX 4N

Квадрокоптер AUTEL EVO MAX 4N... Державна закупівля - UA-2025-12-02-018168-a Квадрокоптер AUTEL EVO MAX 4N від замовника Виконавчий комітет Чернівецької міської ради від 12/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-02-018168-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-02-021616-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-12-2025, 16:59
по 05-12-2025, 10:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2064000
2 064 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Виконавчий комітет Чернівецької міської ради
ЄДРПОУ:04062216 Досьє YouControl
Сайт:https://city.cv.ua/
Контактна особа:Богдана Заліщук
Телефон:+380668782715
E-mail:tender.chrada@gmail.com
Місцезнаходження:
58000, Україна, Чернівецька область,м. Чернівці, ПЛОЩА ЦЕНТРАЛЬНА, 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Квадрокоптер AUTEL EVO MAX 4N

8
штука
58000 , Україна , Чернівецька область , м.Чернівці , площа Центральна,1 ,
по 19-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
МодельEVO MAX 4NАктивна02-12-2025, 16:56
БрендAUTELАктивна02-12-2025, 16:56
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-12-2025, 16:59:19
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-12-2025, 16:56:56
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за товар здійснюється на підставі видаткової накладної шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Замовник впродовж 3 (трьох) банківських днів з дати підписання видаткової накладної подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунки за наданий товар здійснюються з врахуванням особливостей, обумовлених дією умов воєнного стану та визначених у Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» №590 від 09.06.2021 р.(видатки на програми з підтримки Збройних сил, заходи та роботи з територіальної оборони).
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          3
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ