Закупівлю оголошено - 02-12-2025, 15:22. Дата останніх змін - 02-12-2025, 15:22

Шини для вантажних автомобілів та автобусів, а саме: А/шина 10R22.5 SPORTRAK SP308 універс 144/142L в кількості 6 (шість) штук

Шини для вантажних автомобілів та автобусів, а саме: А/шина 10R22.5 SPORTRAK SP308 універс 144/142L в кількості 6 (шість) штук... Державна закупівля - UA-2025-12-02-014169-a Шини для вантажних автомобілів та автобусів, а саме: А/шина 10R22.5 SPORTRAK SP308 універс 144/142L в кількості 6 (шість) штук від замовника Військова частина А4706 від 12/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-02-014169-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-02-018269-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-12-2025, 15:22
по 05-12-2025, 16:00

Поставка Товару здійснюється в термін до 20.12.2025 року включно. Поставка товару здійснюється за адресою: Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг. Фактичне/кінцеве місце поставки визначається відповідно до заявки Замовника. Розрахунок здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника відповідно до заявки на підставі видаткової накладної та акта приймання-передачі. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Здійснення попередньої оплати не передбачено.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
65000
65 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Військова частина А4706
ЄДРПОУ:26632878 Досьє YouControl
Контактна особа:Крівєнко Олександр Володимирович
Телефон:380968735827
E-mail:arey.finservice@gmail.com
Місцезнаходження:
50000, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, Україна, м. Кривий ріг
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шини для вантажних автомобілів та автобусів

6
штука
50000 , Україна , Дніпропетровська область , Кривий Ріг , Україна, м. Кривий ріг ,
по 20-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендSPORTRAKАктивна02-12-2025, 15:22
ТипR-радіальнаАктивна02-12-2025, 15:22
ВісьуніверсальнаАктивна02-12-2025, 15:22
СезонністьвсесезоннаАктивна02-12-2025, 15:22
Індекс швидкості (SI2)LАктивна02-12-2025, 15:22
Клас шиниC3Активна02-12-2025, 15:22
Індекс навантаження (LI2)144/142Активна02-12-2025, 15:22
Ширина профілю, дюйм/ммвід 10.0 до 10.0одиницяАктивна02-12-2025, 15:22
Діаметрвід 22.5 до 22.5дюймАктивна02-12-2025, 15:22
Наявність камериНіАктивна02-12-2025, 15:22
Наявність обідной стрічкиНіАктивна02-12-2025, 15:22
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-12-2025, 15:22:19
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-12-2025, 15:22:08
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника відповідно до заявки на підставі видаткової накладної та акта приймання-передачі. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Здійснення попередньої оплати не передбачено.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Поставка Товару здійснюється в термін до 20.12.2025 року включно. Поставка товару здійснюється за адресою: Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг. Фактичне/кінцеве місце поставки визначається відповідно до заявки Замовника.
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ