Договір між замовником та переможцем відбору укладається відповідно до вимог законодавства. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Місце поставки: м.Херсон, проспект Національної Гвардії України, 5. Строк поставки до 10.12.2025 Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Передача Товару від Постачальника Замовнику здійснюється за видатковою накладною, в якій Сторони зазначають найменування Товару, що постачається, кількість в одиницях вимірювання, ціну Товару та загальну вартість Товару, що постачається. На загальну вартість Товару нараховується ПДВ за ставкою, встановленою чинним законодавством України, якщо Постачальник є платником податку на додану вартість. Датою отримання Замовником Товару за відповідною видатковою накладною є дата проставлена у такій видатковій накладній представником Замовника в день фактичного отримання Товару.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 208 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА |
| ЄДРПОУ: | 33278140 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Ковальчук-Медведєва |
| Телефон: | +0661878522 |
| E-mail: | osvitatender1@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 73034, Україна, Херсонська область,Херсон, проспект Національної Гвардії України, 5 |
0 |