Період оскарження умов закупівлі - по 06-10-2025, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_0361_ВО) ДК 021:2015 – 34630000-2Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Внутрішнє оздоблення пасажирського вагону) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 840 197,51 грн. без ПДВ (два мільйони вісімсот сорок тисяч сто дев’яносто сім гривень 51 копійка), в т.ч.: Лот 1 – 1 420 103,45 грн без ПДВ (один мільйон чотириста двадцять тисяч сто три гривні 45 копійок); Лот 2 – 705 336,24 грн без ПДВ (сімсот п’ть тисяч триста тридцять шість гривень 24 копійки); Лот 3 – 494 747,32 грн без ПДВ (чотириста дев’яносто чотири тисячі сімсот сорок сім гривень 32 копійки); Лот 4 – 150 905,00 грн без ПДВ (сто п’ятдесят тисяч дев’ятсот п’ять гривень 00 копійок); Лот 5 – 69 105,50 грн без ПДВ (шістдесят дев’ять тисяч сто п’ять гривень 50 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025-2026 років (до 31.12.2026 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09.10.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот № 1 – 42 603,10 грн. (сорок дві тисячі шістсот три гривні 10 копійок); Лот № 2 – 21 160,08 грн. (двадцять одна тисяча сто шістдесят гривень 08 копійок); Лот № 3 – 14 842,41 грн. (чотирнадцять тисяч вісімсот сорок дві гривні 41 копійок); Лот № 4 – 4 527,15 грн. (чотири тисячі п'ятсот двадцять сім гривень 15 копійок); Лот № 5 – 2 073,16 грн. (дві тисячі сімдесят три гривні 16 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ______________________ Сніжана ТКАЧЕНКО
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 2 840 197,51 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 85 205,90 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чорний Олексій Сергійович |
| Телефон: | 380443097511 |
| E-mail: | pk_chornyi@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |