Закупівля здійснюється у зв’язку з надходженням запитів від військових для забезпечення потреб Збройних сил на закупівлю предмету закупівлі та з метою подальшої передачі таких товарів на облік запитувача. Строк поставки: з дати укладання договору до 31.10.2025 року. Поставка буде здійснюватись однією партією відповідно умов договору. Розрахунки між Сторонами здійснюються в Українській національній валюті — гривнях. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі, на підставі накладних протягом 7 робочих днів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ЛЮБЕШІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04333170 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://lubeshivska.gromada.org.ua |
| Контактна особа: | Тетяна Котик |
| Телефон: | +380508248409 |
| E-mail: | lubeshiv_buh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 44201, Україна, Волинська область,селище Любешів, вул. Незалежності, 53 |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.