Період оскарження умов закупівлі - по 29-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 269 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 345 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СКОЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04056262 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Діана Гаєвська |
| Телефон: | +380636747952 |
| E-mail: | zhuravchakdiana25@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 82600, Україна, Львівська область,м.Сколе, майдан Незалежності, будинок 1 |
2 |
У Вашій пропозиції є невідповідність вимогам Тендерній документації (далі – ТД), а саме невідповідність в інформації та документах: 1. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції, для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Довідку за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Учасником надано в складі тендерної пропозиції Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), однак документ не відповідає встановленій формі. Крім того звертаємо увагу на те, що зазначена інформація у довідці не відповідає умовам аналогічного договору (сума договору, номер договору), наданого учасникам в якості підтвердження. 2. Відповідно до пункту 5 Додатку №2 на підтвердження того, що товар не є відновленим учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції сертифікат AQAP 2120, 2131, 2110 виданий органом з сертифікації на ім’я Учасника. Сертифікат має бути чинний на дату подання пропозиції та протокол випробувань на сумку, виданий органом з сертифікації, що акредитований (НААУ), на підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції сертифікат на підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик. 3. Відповідно до Додатку № 6 учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції лист-згоду з проєктом договору. Однак серед наданих документів не виявлено вищезазначеного документу. Просимо усунути вказані невідповідності. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.