Закупівлю оголошено - 11-08-2025, 14:44. Дата останніх змін - 01-09-2025, 00:00

Квадрокоптери

Квадрокоптери... Державна закупівля - UA-2025-08-11-007331-a Квадрокоптери від замовника НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960) від 8/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-11-007331-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-11-006875-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-08-2025, 14:44
по 16-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-08-2025, 14:44
по 19-08-2025, 15:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 20-08-2025, 14:28
по 20-08-2025, 14:51

Період оскарження умов закупівлі - по 16-08-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
2625600
2 625 600 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:13 128 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
ЄДРПОУ:14321481 Досьє YouControl
Контактна особа:Дука Валерія Володимирівна
Телефон:380976902298
E-mail:VDuka@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
29003, Україна, Хмельницька область,Хмельницький,
4



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Відповідно до п. 10 Особливостей, замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом «Порядок проведення відкритих торгів» цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 року № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей. Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 року № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій згідно із п. 24 Особливостей. Пунктом 26 Особливостей передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих Особливостей. Так, частиною другою статті 21 Закону встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 7) умови оплати; 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація. Згідно із положеннями наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Податковий кодекс України від 02.12.2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ) регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Статтею 180 ПКУ передбачено, що для цілей оподаткування платником податку є: 1) будь-яка особа, яка провадить або планує провадити господарську діяльність і реєструється за своїм добровільним рішенням як платник податку у порядку, визначеному статтею 183 цього розділу; 2) будь-яка особа, яка зареєстрована або підлягає реєстрації як платник податку; 3) будь-яка особа, яка ввозить товари на митну територію України в обсягах, які підлягають оподаткуванню, та на яку покладається відповідальність за сплату податків у разі переміщення товарів через митний кордон України відповідно до Митного кодексу України, а також: особа, на яку покладається дотримання вимог митних режимів, які передбачають повне або часткове умовне звільнення від оподаткування, у разі порушення таких митних режимів, встановлених митним законодавством; особа, яка використовує, у тому числі при ввезенні товарів на митну територію України, податкову пільгу не за цільовим призначенням та/або всупереч умовам чи цілям її надання згідно із цим Кодексом, а також будь-які інші особи, що використовують податкову пільгу, яку для них не призначено. Норми цього пункту не застосовуються до операцій з ввезення на митну територію України фізичними особами (громадянами) чи суб'єктами підприємницької діяльності, які не є платниками податку, культурних цінностей, зазначених у пункті 197.7 статті 197 цього Кодексу; 4) особа, яка веде облік результатів діяльності за договором про спільну діяльність без утворення юридичної особи; 5) особа - управитель майна, яка веде окремий податковий облік з податку на додану вартість щодо господарських операцій, пов'язаних з використанням майна, що отримане в управління за договорами управління майном. Для цілей оподаткування господарські відносини між управителем майна з власної господарської діяльності та його діяльності з управління майном прирівнюються до відносин на основі окремих цивільно-правових договорів. Норми цього підпункту не поширюються на управителів майна, які здійснюють управління активами інститутів спільного інвестування, фондів банківського управління, фондів фінансування будівництва та фондів операцій з нерухомістю, створених відповідно до закону; 6) особа, яка проводить операції з постачання конфіскованого майна, знахідок, скарбів, майна, визнаного безхазяйним, майна, за яким не звернувся власник до кінця строку зберігання, та майна, що за правом успадкування чи на інших законних підставах переходить у власність держави (у тому числі майна, визначеного у статті 243 Митного кодексу України), незалежно від того, чи досягає вона загальної суми від здійснення операцій із постачання товарів/послуг, визначеної пунктом 181.1 статті 181 цього Кодексу, а також незалежно від того, який режим оподаткування використовує така особа згідно із законодавством; 7) особа, яка уповноважена вносити податок з об'єктів оподаткування, що виникають внаслідок поставки послуг підприємствами залізничного транспорту з їх основної діяльності, що перебувають у підпорядкуванні платника податку в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України; 8) особа - інвестор (оператор), який веде окремий податковий облік, пов'язаний з виконанням угоди про розподіл продукції; 9) особа, визначена у підпункті "д" підпункту 14.1.139 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу. Згідно із ст. 185 ПКУ, об'єктом оподаткування є операції платників податку з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу у володіння та користування лізингоодержувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу; в) ввезення товарів на митну територію України; г) вивезення товарів за межі митної території України; е) постачання послуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом. З метою оподаткування цим податком до операцій з ввезення товарів на митну територію України та вивезення товарів за межі митної території України прирівнюється поміщення товарів у будь-який митний режим, визначений Митним кодексом України. Статтею 198 ПКУ передбачено, що до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного капіталу та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу; ґ) ввезення товарів та/або необоротних активів на митну територію України. Відповідно до змісту ст. 30 ПКУ податкова пільга – передбачене податковим та митним законодавством звільнення платника податків від обов'язку щодо нарахування та сплати податку та збору, сплата ним податку та збору в меншому розмірі за наявності підстав, визначених п. 30.2 цієї статті. Підставами для надання податкових пільг є особливості, що характеризують певну групу платників податків, вид їх діяльності, об'єкт оподаткування або характер та суспільне значення здійснюваних ними витрат. Платник податків вправі відмовитися від використання податкової пільги (крім податкових пільг з податку на додану вартість) чи зупинити її використання на один або декілька податкових періодів, якщо інше не передбачено ПКУ. Розділ V ПКУ визначає основні особливості адміністрування податку на додану вартість. Законом України «Про внесення змін до підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ щодо звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання/ввезення товарів для потреб безпеки і оборони у період воєнного стану» від 10.04.2023 року № 3019-IX було внесено зміни до підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ. Відповідно до п. 32 підрозд. 2 розділ ХХ «Перехідні положення» ПКУ тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України, зокрема: 1) спеціальних засобів індивідуального захисту (каски, виготовлені відповідно до військових стандартів або технічних умов, чи їх еквіваленти, що класифікуються у товарній підкатегорії 6506 10 80 00 згідно з УКТ ЗЕД та спеціально призначені для них компоненти (тобто підшоломи, амортизатори, утримуючі системи тощо), що класифікуються у товарній підкатегорії 6507 00 00 00 згідно з УКТ ЗЕД; бронежилети (у тому числі плитоноски), що класифікуються у товарній підкатегорії 6211 43 90 00 згідно з УКТ ЗЕД), виготовлених відповідно до військових стандартів або військових умов для потреб правоохоронних органів, Збройних Сил України та інших військових формувань, добровольчих формувань територіальних громад, утворених відповідно до законів України, інших суб'єктів, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації; ниток та тканин (матеріалів), що класифікуються у товарних підкатегоріях 3920 10 89 90, 3920 61 00 00, 3921 90 60 00, 5402 11 00 00, 5407 10 00 00, 5603 14 10 00 та 6914 90 00 00 згідно з УКТ ЗЕД, для виготовлення бронежилетів та шоломів. 2) лікарських засобів та медичних виробів відповідно до пп. "в" п. 193.1 ст. 193 ПКУ, що призначені для використання закладами охорони здоров'я, учасниками антитерористичної операції, особами, що беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, для надання медичної допомоги фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства зазнали поранення, контузії чи іншого ушкодження здоров'я, за переліком, встановленим Кабінетом Міністрів України; 3) лікарських засобів та медичних виробів без державної реєстрації та дозвільних документів щодо можливості ввезення на митну територію України, що призначені для використання закладами охорони здоров'я, учасниками антитерористичної операції, особами, що беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, для надання медичної допомоги фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства зазнали поранення, контузії чи іншого ушкодження здоров'я, за переліком та в обсягах, встановлених Кабінетом Міністрів України; 4) товарів оборонного призначення, визначених такими згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону України «Про оборонні закупівлі», що класифікуються за такими групами, товарними позиціями та підкатегоріями УКТ ЗЕД: а) 3601 00 00 00 (тільки для порохів, що використовуються в оборонних цілях), 3602 00 00 00 (тільки для вибухових речовин, що використовуються в оборонних цілях), 3603 (тільки для ударних капсулів, детонаторів, запалів до гранат та метальних зарядів, що використовуються в оборонних цілях), 3604 90 00 00 (тільки для освітлювальних та сигнальних ракет, що використовуються в оборонних цілях); б) 8525 60 00 00; в) 8529 90 20 00 (тільки для частин і приладдя до апаратури для передачі та приймання голосу, зображень та іншої інформації, включаючи апаратуру для комунікації в мережі дротового або бездротового зв'язку, апаратури прослуховування направленої дії, радіостанцій ультракороткохвильового і короткохвильового діапазону військового призначення, розвідувально-сигнальної апаратури, що класифікуються за кодом 8525 60 00 00 згідно з УКТ ЗЕД, у разі якщо постачання (закупівля) таких товарів здійснюється для державних замовників з оборонного замовлення); г) 8524 (виключно для підкатегорій 8524 11 00 90, 8524 12 00 90, 8524 19 00 90, 8524 91 00 90, 8524 92 00 90, 8524 99 00 90) (тільки для частин і приладдя до апаратури для передачі та приймання голосу, зображень та іншої інформації, включаючи апаратуру для комунікації в мережі дротового або бездротового зв'язку, апаратури прослуховування направленої дії, радіостанцій ультракороткохвильового і короткохвильового діапазону військового призначення, розвідувально-сигнальної апаратури, що класифікуються за кодом 8525 60 00 00 згідно з УКТ ЗЕД, у разі якщо постачання (закупівля) таких товарів здійснюється для державних замовників з оборонного замовлення); ґ) 8543 20 00 00 (тільки для засобів радіоелектронної розвідки та радіоелектронної боротьби, що використовуються в оборонних цілях); д) 8702 – 8705 (тільки для автомобілів спеціального призначення, радіолокаційних станцій та причепів до них, що класифікуються у товарній позиції 8716 згідно з УКТ ЗЕД, мобільних ремонтних майстерень, які використовуються в оборонних цілях; пасажирських та вантажних автомобілів звичайного типу, що використовуються в оборонних цілях та мають легку броню або обладнані з'ємною бронею); е) 8710 00 00 00; є) 8806; ж) 8807 (тільки для частини для безпілотних літальних апаратів); з) 8804 00 00 00 (тільки для парашутів та інших пристроїв, призначених для десантування військовослужбовців та/або військової техніки); и) 8906 (тільки для військових кораблів, катерів та їх складових, безпілотних морських систем, що використовуються в оборонних цілях); і) групи 90 (тільки для біноклів, приладів нічного бачення, тепловізорів, захисних окулярів та аналогічних оптичних виробів, телескопічних прицілів та інших оптичних пристроїв для військової зброї, якщо вони не поставлені разом із військовою зброєю, для якої вони призначені, інші оптичні, навігаційні та топографічні прилади та інструменти, що використовуються в оборонних цілях); ї) групи 93, крім включених до товарної позиції 9303 та товарної підкатегорії 9304 00 00 00, а також 9305 (лише призначених для виробів товарних позицій 9303 - 9304), 9306 90 90 00 та 9307 00 00 00; й) тепловізійні біноклі, монокуляри та бінокуляри, прилади нічного бачення (біноклі та монокуляри), що класифікуються у товарних підкатегоріях 8525 89 00 10, 8525 89 00 90 згідно з УКТ ЗЕД; к) далекоміри, що класифікуються у товарній позиції 9015 10 00 00 згідно з УКТ ЗЕД; л) портативні радіоелектронні засоби виявлення та протидії безпілотним літальним апаратам (антидронові рушниці), що класифікуються у товарній позиції 8543 згідно з УКТ ЗЕД; м) 8526 10 00 90; н) тактичні навушники спеціального військового призначення, що класифікуються у товарній підкатегорії 8518 30 00 90 згідно з УКТ ЗЕД; 5) товарів, кінцевим отримувачем яких відповідно до сертифіката кінцевого споживача або згідно з умовами договору визначено правоохоронні органи, Міністерство оборони України, Збройні Сили України та інші військові формування, добровольчі формування територіальних громад, утворені відповідно до законів України, інші суб'єкти, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації проти України, підприємства, які є виконавцями (співвиконавцями) державних контрактів (договорів) з оборонних закупівель: прокату плоского з інших легованих сталей завширшки 600 мм або більше, що класифікується у товарній підкатегорії 7225 40 60 00 згідно з УКТ ЗЕД; скла безпечного, включаючи скло зміцнене (загартоване) або багатошарове, що класифікується у товарній позиції 7007 згідно з УКТ ЗЕД; оптичних приладів для слідкування, що класифікуються у товарних підкатегоріях 9013 10 90 00, 9005 10 00 00, 9005 80 00 00 згідно з УКТ ЗЕД; апаратури для передачі та приймання голосу, зображень та іншої інформації, включаючи апаратуру для комунікації в мережі дротового або бездротового зв'язку, апаратури прослуховування направленої дії, радіостанцій ультракороткохвильового і короткохвильового діапазону військового призначення, розвідувально-сигнальної апаратури, їх частин і приладдя, що класифікуються у товарній підпозиції 8517 69 та у товарних підкатегоріях 8525 60 00 00, 8529 90 20 00, 8524 11 00 90, 8524 12 00 90, 8524 19 00 90, 8524 91 00 90, 8524 92 00 90, 8524 99 00 90 згідно з УКТ ЗЕД; безпілотних літальних апаратів без озброєння та їх частин, що класифікуються у товарних позиціях 8806, 8807 згідно з УКТ ЗЕД; метеостанцій, що класифікуються у товарній підкатегорії 9015 80 20 00 згідно з УКТ ЗЕД; тепловізійні біноклі, монокуляри та бінокуляри, прилади нічного бачення (біноклі та монокуляри), що класифікуються у товарних підкатегоріях 8525 89 00 10, 8525 89 00 90 згідно з УКТ ЗЕД; далекоміри, що класифікуються у товарній позиції 9015 10 00 00 згідно з УКТ ЗЕД; радіоелектронні засоби виявлення та протидії безпілотним літальним апаратам, що класифікуються у товарній позиції 8543 згідно з УКТ ЗЕД, у тому числі антидронові рушниці; радіолокаційних приладів, що класифікуються у товарній підкатегорії 8526 10 00 90 згідно з УКТ ЗЕД; броньованих автомобілів, що класифікуються за кодами 8702 10 19 90, 8702 90 11 00, 8703, 8705 90 80 90, 8710 00 00 00 згідно з УКТ ЗЕД. Таким чином, пільгу згідно п. 32 підрозд. 2 розд. ХХ ПКУ надають тільки щодо тих товарів, які вважають товарами оборонного призначення. Законом України «Про оборонні закупівлі» від 17.07.2020 № 808-IX (далі – Закон № 808) визначено загальні правові засади планування, порядок формування обсягів та особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, а також порядок здійснення державного і демократичного цивільного контролю у сфері оборонних закупівель. Метою цього Закону є визначення правових засад для забезпечення матеріально-технічних і наукових потреб сектору безпеки і оборони держави шляхом ефективного та прозорого здійснення оборонних закупівель із дотриманням заходів захисту національних інтересів, створення конкурентного середовища, запобігання корупції у сфері оборонних закупівель, розвитку добросовісної конкуренції, а також ефективного та прозорого планування, реалізації і контролю за здійсненням оборонних закупівель. Згідно з нормами п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону № 808 до товарів оборонного призначення відносять: озброєння, військову та спеціальну техніку, зброю і боєприпаси, спеціальні комплектувальні вироби для їх виготовлення та експлуатації, матеріали та обладнання, спеціально призначені для їх розроблення, виготовлення або використання, спеціальні технічні засоби, технічні засоби розвідки, засоби технічного та криптографічного захисту інформації, засоби спеціального зв'язку, космічну техніку військового та подвійного призначення, засоби індивідуального захисту (бронежилети всіх класів захисту, протиударні, кулезахисні шоломи, комплекти протиударного захисту тощо), спеціальні засоби (кайданки, кийки, засоби, споряджені речовинами сльозогінної, світлошумової дії тощо), спеціальні (спеціалізовані) транспортні засоби; комп'ютерну, оптичну, вимірювальну та іншу техніку; спеціальний формений одяг, необхідний для виконання завдань правоохоронними органами, структурними підрозділами органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сферах забезпечення охорони прав і свобод людини, інтересів суспільства і держави, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку, військовими формуваннями з правоохоронними функціями, товари подвійного використання для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, розвитку обороноздатності держави та системи національної стійкості, а також будь-які інші товари, які закуповують державні замовники, визначені згідно з п. 10 ч. 1 ст. 1 Закону № 808, для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони. Згідно з ч. 1 – 3 ст. 30 Закону № 808 особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цією статтею. Своєю чергою, згідно з нормами п. 10 ч. 1 ст. 1 Закону № 808 державні замовники у сфері оборони – це визначені Кабінетом Міністрів України центральні органи виконавчої влади, інші державні органи, військові формування, утворені відповідно до законів України. Пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2021 року № 363 «Питання оборонних закупівель» визначено: Міністерство з питань стратегічних галузей промисловості головним органом у сфері планування оборонних закупівель; Міністерство оборони головним органом у сфері здійснення оборонних закупівель; Міністерство внутрішніх справ, Міністерство економіки, Міністерство оборони, Міністерство юстиції, Державну службу з надзвичайних ситуацій, Службу безпеки, Службу зовнішньої розвідки, Державне космічне агентство, Адміністрацію Державної прикордонної служби, Адміністрацію Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, Головне управління розвідки Міністерства оборони, Управління державної охорони, Національне антикорупційне бюро, Національну гвардію, Національну поліцію, Державну спеціальну службу транспорту, Державне бюро розслідувань, Державну судову адміністрацію, Міністерство з питань стратегічних галузей промисловості державними замовниками у сфері оборони. Пунктом 26 ч. 1 ст. 1 Закону № 808 зазначається, що служба державного замовника - суб’єкт господарювання, що належить до сфери управління державного замовника, або структурний підрозділ державного замовника, що уповноважується ним на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг оборонного призначення та інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони. Також, п. 19 ч.1 ст. 7 Закону № 808 передбачено, що державні замовники у сфері оборони мають право уповноважувати та в установленому законодавством порядку надавати відповідні довіреності суб’єкту господарювання, який належить до сфери його управління і якому надане право здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення за імпортом, укладати державні контракти (договори) за імпортом виключно для забезпечення власних потреб. Тож, замовник, яким оголошено Закупівлю – не є державним замовником у сфері оборони та на момент проведення закупівлі не уповноважений встановленим порядком на здійснення оборонної закупівлі чи укладання оборонного контракту (договору) . Пункт. 32 підрозд. 2 розділ ХХ «Перехідні положення» ПКУ визначає режим звільнення від оподаткування ПДВ операцій з постачання товарів оборонного призначення, що застосовується за одночасним дотриманням умов, що такі вироби: - постачаються в рамках виконання державних контрактів (договорів) з оборонних закупівель; - класифікуються за переліченими вище товарними позиціями згідно з УКТ ЗЕД; - призначені для використання у відповідних заходах, перерахованими у п. 32 підрозд. 2 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ суб’єктами. Разом з тим, у разі здійснення операцій, звільнених від оподаткування ПДВ відповідно до п. 32 підрозд. 2 розд. ХХ ПКУ (у частині постачання товарів за державними контрактами (договорами) з оборонних закупівель), положення п. 198.5 ст. 198 ПКУ та ст. 199 ПКУ не застосовують щодо таких операцій. Тобто, компенсуючі податкові зобов'язання під час виконання названих умов не нараховують. Якщо товари класифікуються за кодами згідно з УКТ ЗЕД, які не підпадають під дію п. 32 підрозд. 2 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ, або у разі недотримання інших умов, визначених ПКУ та Законом № 808, операції з постачання таких товарів на митній території України підлягають оподаткуванню ПДВ у загальновстановленому порядку. Враховуючи вищевикладене та решту положень ПКУ, зокрема Розділу V «Податок на додану вартість», замовник, який не є державним замовником у сфері оборони та не здійснює оборонну закупівлю в даному конкретному випадку, зобов’язаний був включити до очікуваної вартості податок на додану вартість. Таким чином, оголошення Закупівлі із зазначенням очікуваної вартості без ПДВ містить порушення розміщення оголошення про проведення відкритих торгів. Пунктом 26 Особливостей передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих Особливостей. Так, частиною другою статті 21 Закону встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 7) умови оплати; 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Частиною 2 ст. 22 Закону, зокрема п. 3 та п.5 встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; - кількість товару та місце його поставки. Так, відповідно до п. 4.2 «Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції» та п. 4.3 «Місце, кількість, обсяг та термін поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» розділу І «Загальні положення» тендерної документації, а також умов Додатку № 3 до тендерної документації – здійснюється придбання щодо предмета Закупівлі за номенклатурою: - квадрокоптер DJI Matrice 4T (або еквівалент) – 6 шт.; - квадрокоптер DJI Matrice 30T (або еквівалент) – 2 шт.; - квадрокоптер DJI Matrice 350 RTK (або еквівалент) – 1 к-т. Однак, згідно із інформацією розміщеною в електронних полях оголошення про проведення Закупівлі, Закупівля здійснюється за номенклатурою: - квадрокоптер DJI Matrice 4T (або еквівалент) – 6 шт.; - квадрокоптер DJI Matrice 30T (або еквівалент) – 2 шт.; - квадрокоптер DJI Matrice 350 RTK (або еквівалент) – 2 шт. Отже, оголошення про проведення відкритих торгів містить помилкову інформацію, що не відповідає реальній кількості товару, яка становить предмет Закупівлі. Відповідно до п. 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082 - розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ ЦЗО/ учасником/ постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

01-09-2025, 00:00

Період оскарження:

з 21-08-2025, 15:40 по 01-09-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Квадрокоптери
2 625 600 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 20-08-2025, 14:28
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Квадрокоптер DJI Matrice 4T (або еквівалент)

6
штука
29003 Україна Хмельницька область Хмельницький
по 31-10-2025
34711200-6
Безпілотні літальні апарати


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Квадрокоптер DJI Matrice 30T (або еквівалент)

2
штука
29003 Україна Хмельницька область Хмельницький
по 31-10-2025
34711200-6
Безпілотні літальні апарати


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Квадрокоптер DJI Matrice 350 RTK (або еквівалент)

2
штука
29003 Україна Хмельницька область Хмельницький
по 31-10-2025
34711200-6
Безпілотні літальні апарати


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення НЕ підписано
Ім'я:
ТОВ Комерс Еліт Солюшнс Груп   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-08-2025 по 28-08-2025
Статус:
переможець розглядається кваліфікаційною комісією
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, Житомир, Київська,77, 43005, Мхітарян Олена Миколаївна
Остаточна пропозиція:
2 030 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
2 030 000 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ Комерс Еліт Солюшнс Груп   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 030 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
2 030 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Позиції:
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-08-2025, 12:12:11
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Договір аналогічний.PDF, Оригінал або копія договору(ів) із специфікацією, додатками тощо (за наявності) до даного договору; документи, що підтверджують факт його виконання

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМТРІКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 610 900 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
2 610 900 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Позиції:
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-08-2025, 14:51:34
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-08-2025, 14:44:52
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-08-2025, 14:44:27
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-08-2025, 14:44:27
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-08-2025, 14:44:27
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-08-2025, 14:44:27
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:11-08-2025, 14:44:27
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:11-08-2025, 14:44:27
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:11-08-2025, 14:44:27

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-08-2025, 14:44:27
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-08-2025, 14:44:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-08-2025, 14:44:27
                      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-08-2025, 14:44:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-08-2025, 14:44:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-08-2025, 14:44:27
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-08-2025, 14:44:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-08-2025, 14:44:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-08-2025, 14:44:27
                      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-08-2025, 14:44:27
                      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-08-2025, 14:44:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-08-2025, 14:44:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-08-2025, 14:44:27
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-08-2025, 14:44:27
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-08-2025, 14:44:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-08-2025, 14:44:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-08-2025, 14:44:27
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-08-2025, 14:44:27
                      1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Квадрокоптери
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 11-08-2025, 14:44:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 2. Кваліфікаційні та інші вимоги.docx, Оригінал або копія договору(ів) із специфікацією, додатками тощо (за наявності) до даного договору; документи, що підтверджують факт його виконання , Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару/надання послуг/виконання робіт, що є аналогічним за предметом закупівлі та/або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та/або своєю правовою природою. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: - оригінал або копію договору(ів) (не менше 1) із специфікацією, додатками тощо (за наявності) до даного договору; - документи, що підтверджують факт його виконання – видаткова накладна (та/або лист-відгук (наданий стороною, на користь якої виконувався договір із зазначенням вихідного номеру та дати складання), та/або акт виконаних робіт тощо). *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. *інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею, може бути заретушована учасником торгів. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ