Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 438 243 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 382,43 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Вінницький інформаційний центр" |
| ЄДРПОУ: | 36365026 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Майданюк Катерина Валеріївна |
| Телефон: | 380432503053 |
| E-mail: | vic@vmr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область,Вінниця, вул. Соборна, будинок 64 |
4 |
Замовник у Додатку 1 до тендерної документації в пункті 3.4. визначив наступну вимогу: «Копія статуту в останній чинній редакції (з відміткою державного реєстратора у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) до 01.01.2016.) У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) після 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник повинен додатково надати у складі тендерної пропозиції інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити перегляд чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції). У разі, якщо учасник створений та діє на підставі модельного статуту, учасник повинен додатково надати у складі тендерної пропозиції рішення засновників про створення такої юридичної особи». Учасник у складі тендерної пропозиції надав копію статуту в останній чинній редакції, проте не надав коду доступу, за яким можливо здійснити перегляд чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції). Для усунення невідповідностей у поданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями код доступу, за яким можливо здійснити перегляд чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції).
Замовник у Додатку 1 до тендерної документації в пункті 3.9.4. визначив наступну вимогу: «УЧАСНИК, який не є виробником ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ, має надати копію дилерського договору, договору поставки або договору співпраці з усіма додатками, доповненнями, специфікаціями тощо, або лист виробника про представництво його інтересів УЧАСНИКОМ, або інший документ, підтверджуючий відповідні правовідносини між УЧАСНИКОМ та виробником або постачальником товару. У разі наявності в УЧАСНИКА договору з постачальником товару, додатково надається договір між постачальником та виробником товару, у разі, якщо УЧАСНИК є виробником, УЧАСНИК має надати довідку у довільній формі з інформацією про це». Учасник у складі тендерної пропозиції надав копію договору купівлі-продажу № 11/04-23-1 від 11.04.2023 року з додатками та специфікацією, проте в зазначеній специфікації відсутній товар, що є предметом тендерної пропозиції Учасника. Для усунення невідповідностей у поданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копію дилерського договору, договору поставки або договору співпраці з усіма додатками, доповненнями, специфікаціями тощо, або лист виробника про представництво його інтересів УЧАСНИКОМ, або інший документ, підтверджуючий відповідні правовідносини між УЧАСНИКОМ та виробником або постачальником ТОВАРУ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ. У разі наявності в УЧАСНИКА договору з постачальником товару, додатково надається ДОГОВІР МІЖ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ТА ВИРОБНИКОМ ТОВАРУ, у разі, якщо УЧАСНИК є виробником, УЧАСНИК має надати довідку у довільній формі з інформацією про це. Пунтком 3.12. Замовник визначив наступне: «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації». Учасник підписав тендерну пропозицію з використанням УЕП. Для усунення невідповідностей у поданих документах Учаснику необхідно підписати тендерну пропозицію з використання кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.