Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 345 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38355198 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Солоха Вікторія Павлівна |
| Телефон: | 380508476911 |
| E-mail: | mtz.12dprz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 84313, Україна, Донецька область,Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І |
2 |
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та шляхом завантаження» документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі– згідно з Додатком 1 до тендерної документації, зокрема: 1) документи, які підтверджують статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - у разі підписання пропозиції та договору фізичною особою, фізичною особою-підприємцем - сканована копія довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду або у разі відсутності довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду з релігійних переконань, надати сторінку паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу та сканована копія паспорту у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами); Учасником ФОП ОРЛОВ СЕРГІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (РНОКПП 2743206299) на виконання зазначених вимог надані документи з невідповідністю, а саме: 1) Не надана сканована копія паспорту у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами). Для усунення зазначених невідповідностей, учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати наступні документи: 1) скановану копія паспорту у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами).
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та шляхом завантаження» документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі– згідно з Додатком 1 до тендерної документації, зокрема: 1) інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до додатку 1 до тендерної документації; 2) у випадку якщо Учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це. 3) проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 4) заповнений та підписаний Додаток 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації «Відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)» 5) лист-гарантію про те, що у разі якщо Учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару) 6) Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Учасником ФОП "Криворученко Тетяна Юріївна" (РНОКПП 3134706729) на виконання зазначених вимог надані документи з невідповідністю, а саме: 1) Не виконано вимоги згідно додатку 1.2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до додатку 1 до тендерної документації, а саме: не надано, скановану(і) копію(ії) аналогічного (их) договору(ів) та документу(ів), що підтверджує(ють) факт передачі товару у повному обсязі. 2) Не надана довідка в довільній формі щодо об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі; 3) В додатку 2 до проєкту договору, підготовленого у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, не зазначено документ(и), який(і) підтверджують якість Товару. 4) Надано не заповнений Додаток 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації «Відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)» 5) Надано лист-гарантія, в якому не зазнечено документ/перелік відповідних документів, що підтверджують якість товару та які будуть надані Замовнику під час постачання. 6) Під час перевірки Замовником КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП "Криворученко Тетяна Юріївна" (РНОКПП 3134706729) підписана не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а удосконаленим електронним підписом (УЕП). Для усунення зазначених невідповідностей, учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати наступні документи: 1) скановану(і) копію(ії) аналогічного (их) договору(ів) та документу(ів), що підтверджує(ють) факт передачі товару у повному обсязі. 2) довідка в довільній формі щодо об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі. 3) проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням в Додатку 2 до договору документу(ів), який(і) підтверджує(ють) якість Товару 4) заповнений та підписаний Додаток 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації «Відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)». 5) Зазначити в листі-гарантії документ/перелік відповідних документів, що підтверджують якість товару та які будуть надані Замовнику під час постачання. 6) Надати тендерну пропозицію (пакет документів тендерної пропозиції), підписану кваліфікованим електронним підписом (КЕП) з врахуванням вимог Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.