| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 187 230 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 872,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 9971 |
| ЄДРПОУ: | 14321661 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бобир Юрій |
| Телефон: | 380994698503 |
| E-mail: | YBOBYR@DPSU.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 43000, Україна, Волинська область,Луцьк, |
4 |
Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту. І. Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження кваліфікаційного критерію щодо документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Учасником ФОП "Лемешко Ірина Володимирівна" в складі своєї пропозиції не завантажено в електрону систему закупівель оригінал/копії попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі та документів, що підтверджують його повне виконання. 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3.2. Оголошення Кваліфікаційні критерії до учасників та інші вимоги: На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасники повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів: - для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору – оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель). *Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі «Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів» або постачання товару подібного предмету закупівлі. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учаснику ФОП "Лемешко Ірина Володимирівна необхідно надати: оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель). Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі «Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів» або постачання товару подібного предмету закупівлі, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.