Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 243 203,92 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 220 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03346696 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Горобченко Валерій Вікторович |
| Телефон: | 380456399482 |
| E-mail: | valerigorobchenko@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
3 |
1. У відповідності до абзацу 9 пункту 16 додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що у складі тендерної пропозиції Учасник надає інформаційну довідку у довільній формі, в якій повинен зазначити наступні відомості: повна назва Учасника; ідентифікаційний код юридичної особи (код ЄДРПОУ); юридична адреса; фактична адреса; телефон, електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника; найменування фінансової установи (банку) в якій Учасником відкрито рахунок; номер банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором. Вказаний документ відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 2. У відповідності до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження Учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного договору Учасник має приєднати до тендерної пропозиції довідку за формою 1, скановані копії договору(ів) та видаткових накладних (товаротранспортних накладних) (якщо видаткових накладних по даному договору більше трьох, то надається Довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік видаткових накладних із зазначенням суми. В цьому разі надається тільки скановані копії трьох видаткових накладних з реєстру до даного договору). На виконання вимог тендерної документації Учасник приєднав до тендерної пропозиції довідку № 01 від 25.07.2025 про наявність у нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а також скановану копію договору № 26/2025 від 20.01.2025 року про поставку 52 бетонних урн на суму 99 736,00 грн. Разом із тим видаткова накладна(-і) (товаротранспортна накладна(-і) до даного договору відсутні у складі тендерної пропозиції що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Учаснику пропонується в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідність шляхом приєднання до тендерної пропозиції: - інформаційної довідки з відомостями про Учасника, оформленої у відповідності до вимог абзацу 9 пункту 16 додатку 1 тендерної документації; - видаткової/товаротранспортної накладної(-их) до договору № 26/2025 від 20.01.2025 року, яка(які) підтверджують виконання договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.