Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 178 від 02 березня 2022 року «Про деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану», постачання товарів за цією закупівлею оподатковується за нульовою ставкою податку на додану вартість.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 139 302,53 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 696,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.9. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”.» Встановлено, що Учасник надав Довідку, Вих № 29/07-14 від 29 липня 2025 року (файл «14. Гарантійний лист (п.15.9)), але згідно вимоги Оголошення потрібно надати документ під назвою Гарантійний лист. «15.10. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що учасник або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”.» Встановлено, що Учасник надав Довідку, Вих № 29/07-15 від 29 липня 2025 року (файл: «15. Гарантійний лист (п.15.10).pdf»), але згідно вимоги Оголошення потрібно надати документ під назвою Гарантійний лист. «15.11. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII; Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про захист економічної конкуренції».» Встановлено, що Учасник надав Довідку, Вих № 29/07-16 від 29 липня 2025 року (файл: «16. Гарантійний лист (п.15.11).pdf»), але згідно вимоги Оголошення потрібно надати документ під назвою Гарантійний лист. Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю Учасник у складі пропозиції повинен надати: «2. Учасник в складі пропозиції надає: - Сертифікати відповідності (з додатками (у разі наявності)); - або паспорти якості; - або декларацію відповідності від учасника (згідно форми наведеної замовником табл.1), в якій учасник від свого імені підтверджує якість товару.» Встановлено, що Учасник надав Декларації постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1) Вих № 30/07-27 від 29 липня 2025 року (файл «27. Декларація про відповідність від 30.07.25»), але в Додатку 1 до декларації найменування деяких товарів викладено не в повному обсязі, а саме номери 4, 6, 7,8,9,10, 12, 13, 14, 15, 16 та 19. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.