Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 511 473,76 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 114,74 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 03359115 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шибеко Євген Вікторович |
| Телефон: | 380442800391 |
| E-mail: | tender_deu_pechersk@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01010, Україна, Київська область,Київ, ВУЛ. АНДРІЯ ІВАНОВА, будинок 19 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити відкриті торги, оприлюднені в електронній системі закупівель за № UA-2025-07-15-004100-a, предметом якої є: колесовідбійна стрічка зі стійками та комплектуючими (Код за ДК 021:2015- 34920000-2 Дорожнє обладнання), у зв’язку із надходженням на адресу Замовника листа Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2025 № 070-1100, в якому зазначається, що Замовником порушені строки розміщення інформації в інформаційно-аналітичній системі інтернет-порталу «Київаудит», а саме що тендерна документація по зазначеній закупівлі розміщена з порушенням строків, визначених п.4.1. розпорядження КМДА від 11.09.2009 р. № 1036, відповідно до якого Замовник за десять робочих днів до оприлюднення інформації про проведення процедури закупівлі зобов’язаний надавати Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик, допустимого рівня та очікуваної ціни, вартості закупівлі, тендерну документацію для вивчення та, у разі необхідності, необхідного реагування. Оскільки зазначений лист надійшов на адресу Замовника після завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, станом на сьогодні неможливо усунути виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 25-07-2025, 10:30 по 05-08-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.