Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2025, 00:00
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється на виконання пп. 1.1. Програми "Обороноздатність" на 2025 рік, затвердженої рішенням міської ради від 13.12.2024 року № 8/45/22. 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном 34711200-6 Безпілотні літальні апарати
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 274 770 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 373,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Тернопільська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 34334305 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шевчук Світлана Михайлівна |
| Телефон: | 380674473114 |
| E-mail: | zakupivli_tmr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Листопадова, 5 |
8 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 14 липня 2025 № 171/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: … 4) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації; … Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається, зокрема: … 2. Інформація що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до тендерної документації. … Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»», Замовником вимагається, зокрема: … Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2024-2025 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: - копію вказаного у довідці аналогічного за предметом закупівлі договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії документів, що підтверджують виконання такого договору (копії документів, що підтверджують отримання товару (накладні тощо)); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» № 17-112 від 17.07.2025, копії Договорів з додатками та однією додатковою угодою: № 26-02/2025/1 від 26 лютого 2025 року та № 26/02-2025/2 від 26 лютого 2025 року з Додатковою угодою №1 від 26 лютого 2025 року, копії видаткових накладних: № 35 від 07 березня 2025 року та № 36 від 07 березня 2025 року та лист-відгук від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі, із певною інформацією. Однак, Учасником у зазначеній вище довідці не вказано стан виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Крім того, Учасником завантажено 2 (два) аналогічні за предметом закупівлі договори, за результатами звірки яких у електронній системі закупівель Prozorro, Замовником встановлено невідповідність дат тих самих Договорів з такими ж ідентичними номерами, а саме: - щодо завантаженого Учасником Договору № 26-02/2025/1 від 26 лютого 2025 року: Замовником Золочівською сільською радою оприлюднено Договір з таким же номером № 26-02/2025/1 однак з датою договору 03.03.2025 року, хоча предмет, сума, термін поставки тощо цих договорів ідентичні і обидва підписані замовником і постачальником. Крім цього, Замовником Золочівською сільською радою до Договору № 26-02/2025/1 від 03.03.2025 року оприлюднено ще і Додаткову угоду № 1 від 03.03.2025 року, Учасником Додаткової угоди до Договору № 26-02/2025/1 від 26 лютого 2025 року не завантажено, - щодо завантаженого Учасником Договору № 26/02-2025/2 від 26 лютого 2025 року: Замовником Золочівською сільською радою оприлюднено Договір з таким же номером № 26/02-2025/2 однак з датою договору 03.03.2025 року, хоча предмет, сума, термін поставки тощо цих договорів ідентичні і обидва підписані замовником і постачальником, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Враховуючи описану вище інформацію щодо невідповідностей (розбіжностей) у Договорах, Замовником Золочівською сільською радою надано Лист-відгук із зазначенням певної інформації, в тому числі про укладені Договори № 26-02/2025/1 та №26-02/2025/2 датою 26.02.2025 року, що є невідповідністю. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2024-2025 роки із повною та коректною інформацією та відповідні копії документів, згідно вимог тендерної документації Замовника. … 5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ: … 5.7. Довідка в довільній формі щодо відповідності предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка» від 17.07.2025 року № 17-117 із певною інформацією. Однак, Учасником у вказаній довідці не зазначено про відповідність вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля саме предмету закупівлі, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку в довільній формі щодо відповідності предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля, згідно вимог тендерної документації замовника. … 2. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник вимагає: … Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірені печаткою, у разі її використання та повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. … Учасником, на виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції, надано (завантажено) документи: «Тендерна пропозиція», «Технічна специфікація» та «Порівняльна таблиця» без вихідного номера та дати реєстрації, що складені Учасником та не оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме відсутність дати реєстрації документа учасника, що не дає можливості встановити відповідність вимозі, вказаній у тендерній документації, а саме: документи повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, документи: «Тендерна пропозиція», «Технічна специфікація» та «Порівняльна таблиця», які складені Учасником, з дотриманням вимог замовника та вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.