Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00
«Про внесення змін до ухвали міської ради від 17.02.2022 №1781 «Про затвердження Програми заходів щодо підготовки Львівської міської територіальної громади до національного спротиву на 2022-2026 роки». Згідно рішення виконкому Львівської міської ради №618 від 20.06.25
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 600 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Львівсвітло" |
| ЄДРПОУ: | 03348577 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іванишин Христина |
| Телефон: | 380975984423 |
| E-mail: | bonya0305@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79068, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛІНКОЛЬНА, будинок 8 |
12 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР «01» серпня 2025 р. «(м. Львів)» уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОФРІЕЛТІ СЕРВІС" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною , поданої під час проведення процедури закупівлі «FPV-дрон середньої дальності ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном, ДК 021:2015: 34711200-6 — Безпілотні літальні апарати» (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що тендерна пропозиція учасника потребує більш детального вивчення та опрацювання є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа: Фахівець з публічних закупівель КЕП Христина ІВАНИШИН_______________
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОФРІЕЛТІ СЕРВІС" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю з особливостями «FPV-дрон середньої дальності ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном, ДК 021:2015: 34711200-6 — Безпілотні літальні апарати, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності : 1.В додатку 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на закупівлю: FPV-дрон середньої дальності ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном, ДК 021:2015: 34711200-6 — Безпілотні літальні апарати вимагалось: Наявність в Учасника розділі 3 пп 3.11 Скановане з оригіналу свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) або сканований з оригіналу витяг з реєстру платників податку на додану вартість, або скановане з оригіналу свідоцтво платника єдиного податку/витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку).- учасник не надав. 2. Надати Учаснику до тендерної пропозиції Скановане з оригіналу свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) або сканований з оригіналу витяг з реєстру платників податку на додану вартість, або скановане з оригіналу свідоцтво платника єдиного податку/витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.