| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 26 267 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 131,34 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3041 Національної гвардії України |
| ЄДРПОУ: | 08803678 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Посадова особа |
| Телефон: | +380955293710 |
| E-mail: | n.nevodnychenko@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Славутич, |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надалі - Оголошення) пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлу(ів) (скановані документи у кольоровому вигляді) з документами відповідно до ДОДАТКУ № 2 та Інформацією про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, відповідно ДОДАТКУ № 3. Відповідно до пункту 7 ДОДАТКУ №2 до Оголошення, Учасник у складі пропозиції завантажує Довідку-підтвердження, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завіреною печаткою (у разі її наявності та використання), за встановленою формою. Відповідно до Додаткових умов ДОДАТКУ №3 до Оголошення, для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі учасник має надати в складі пропозиції наступні документи: - Лист Учасника або інший документ, підтверджуючий, що товар є екологічно безпечним (інформація надається в довільній формі) (пункт 2 Додаткових умов ДОДАТКУ №3). - Гарантійний лист про заміну товару у разі невідповідності заявленим характеристикам протягом 3 робочих днів за власний рахунок (пункт 4 Додаткових умов ДОДАТКУ №3). - Гарантійний лист від учасника про Строк (термін) поставки (передачі) товару: протягом двох робочих днів з дня отримання заявки від замовника (Учасником надано ІНФОРМАЦІЙНУ ДОВІДКУ щодо поставки (передачі) товару протягом 3 робочих днів від дня отримання заявки від замовника. На виконання вищезазначених вимог Замовника, Учасником у складі пропозиції не надані вищезазначені документи. На підставі вищевикладеного, для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно протягом 24 годин надати належним чином оформлені документи: 1. Довідку-підтвердження, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завіреною печаткою (у разі її наявності та використання), за встановленою формою (пункт 7 ДОДАТКУ №2). 2. Лист Учасника або інший документ, підтверджуючий, що товар є екологічно безпечним (інформація надається в довільній формі) (пункт 2 Додаткових умов ДОДАТКУ №3). 3. Гарантійний лист про заміну товару у разі невідповідності заявленим характеристикам протягом 3 робочих днів за власний рахунок (пункт 4 Додаткових умов ДОДАТКУ №3). 4. Гарантійний лист від учасника про Строк (термін) поставки (передачі) товару: протягом двох робочих днів з дня отримання заявки від замовника (пункт 3 Додаткових умов ДОДАТКУ №3).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.