Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 592 792 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 42 963,96 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Кременчуцький льотний коледж Харківського Національного університету внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 43041752 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Савченко |
| Телефон: | 380536758237 |
| E-mail: | tenderklk@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 39605, Україна, Полтавська область,Кременчук, вул. Перемоги, буд.17/6 |
1 |
Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Згідно Додатку № 1 до тендерної документації “Кваліфікаційні критерії” п. 1.3. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання аналогічного* договору. *Під аналогічним договором даного оголошення слід розуміти договори поставок товару аналогічного до предмету закупівлі. На жаль, аналогічний договір на закупівлю запчастин до літака не буде вважатися аналогічним до договору на закупівлю лопатей вертольота. Основна причина полягає в специфіці предмета закупівлі. Хоча і лопаті вертольота, і запчастини до літака є авіаційними комплектуючими, вони належать до різних видів повітряних суден з різними конструктивними особливостями та функціональним призначенням. "Аналогічний договір" має на увазі договір, що підтверджує досвід постачальника у виконанні подібних за характером та складністю поставок. У вашому випадку, це означає досвід у поставці саме лопатей для вертольотів або інших критично важливих, високотехнологічних компонентів для вертолітної техніки, які вимагають схожих виробничих стандартів, процедур контролю якості та логістичних вимог. Літак і вертоліт — це два принципово різні класи повітряних суден, розроблені для вирішення різних завдань. Літак — це швидкий транспорт для переміщення на великі відстані між підготовленими аеродромами. Вертоліт — це унікальна машина, незамінна там, де потрібна маневреність, здатність зависати та можливість працювати без злітно-посадкових смуг. Таким чином, для підтвердження аналогічного досвіду потрібен договір, який відображає релевантний досвід у сфері вертольотних компонентів, що є аналогічним до предмету закупівлі. 2. Згідно вих. №18-07/9 від 18.07.2025р. “Відомості про учасника” та вих. №18-07/1 від 18.07.2025р. “реєстр документів” підприємство перебуває на загальній системі оподаткування. Витяг з реєстру платників ПДВ відсутній.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.