Публічна закупівля Спрощена закупівля з КЕП Безпілотний літальний апарат типу FPV 8 дюймів Закупівля здійснюється відповідно до п.8 Особливостей Постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими Особливостями. Під час закупівлі враховані вимоги «ПОРЯДКУ здійснення закупівлі безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня вітчизняного виробництва та їх складових частин», в разі якщо Переможцем закупівлі буде вітчизняний виробник БпЛА
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 556 980 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 35 569,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А7049 |
| ЄДРПОУ: | 26623342 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Володимир Заніздра |
| Телефон: | +380950130108 |
| E-mail: | zakupki.a7049@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Шановний учасник! На виконання вимог п 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей." Під час розгляду пропозиції Учасника (ФОП "ДЗУБУГІ ЛУНІ СЮЗАННА ТІТІВНА") Замовником були виявлені наступні невідповідності в складі пропозиції Учасника: 1. В документі Довідка про ліцензування зазначена дата 30.06.2025. Замовником зазначається, що подача пропозицій учасників по закупівлі UA-2025-07-10-002515-a розпочата 16.07.2025, відповідно Учасник не мав змоги сформувати її раніше. Учасник повинен завантажити протягом 24 годин "Довідку про ліцензування з датою не раніше 16.07.2025 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.