Розрахунок за замовлену партію Товару здійснюється шляхом перерахування коштів з поточного рахунку Замовника на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання уповноваженим представником Замовника видаткової накладної на поставлений Товар та на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Поставка Товару здійснюється до 30.07.2025р. Місце поставки (передачі) Товару: зазначено у Специфікації до Договору №1 Порядок надання Замовлень/Заявок та приймання-передачі Товару. Поставка Товару здійснюється окремими партіями протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання (в т.ч. засобами телефонного зв’язку або електронною поштою) Постачальником Замовлення/Заявки на відповідну партію Товару та доставка Товару входить до загальної ціни договору і здійснюється за рахунок Постачальника.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 220 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | СОШИЧНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04333135 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Савчук Оксана Григорівна |
| Телефон: | 380987513968 |
| E-mail: | s.oksana1221@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 44543, Україна, Волинська область,Сошичне, село Сошичне |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.