Учбово-тренувальний комплекс БпЛА типу FPV
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 100 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А5011 |
| ЄДРПОУ: | 26640040 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Золотоноша Костянтин Миколайович |
| Телефон: | 380504807092 |
| E-mail: | smarta5011@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 25501, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, Україна, м. Кропивницький |
10 |
Відповідно до документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції наступні документи: - копія Документа про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо), за наявності такої реєстрації. - Документи відповідно до Додатку №3. Додаток №3 до документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель має встановлену форму. ТОВ "ІЛАНА СІСТЕМС" до тендерної пропозиції додано додаток 3 до тендерної документації не у встановленій формі. Крім того, не подано - копія документа про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо), за наявності такої реєстрації. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, передбачено, що замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись вищевикладеним, надсилаємо повідомлення з вимогою про усунення виявлених вищезазначених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.