| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 904 271,83 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 521,36 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» |
| ЄДРПОУ: | 45204941 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марта Нос |
| Телефон: | +380976617796 |
| E-mail: | m.nos@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 79039, Україна, Львівська область,місто львів, вул. Золота, будинок 42 |
1 |
Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕХСОЛЮШНС" по закупівлі Кран-маніпулятор на автомобільному шасі код ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі тендерної пропозиції учасника в наданому документі Заповнений Додаток 3.pdf інформація щодо Вантажопідйомності автомобіля (максимальна) – 5000 кг не відповідає інформації наданому на підтвердження документі, а саме в Каталозі заводу виробника (кран) в Розділі 1. Загальні відомості прописано, що Вантажний автомобіль ВІВА ВВ К JAC N120 4х2 призначений для перевезення вантажу масою до 5 000 кг. 2) Посилання на вимогу документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п.7. розділу «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до Документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) Брошуру або каталог заводу-виробника, викладений українською мовою, який підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним та якісним характеристикам даної документації. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.