Період оскарження умов закупівлі - по 25-06-2025, 00:00
Розрахунки за товар, що поставляються, покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до 15 календарних днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної. Посилання на конкретного виробника, тип та конкретну модель товару, країну походження, є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками вказаний товар є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника згідно запиту підрозділу ЗСУ. Товар має бути таким, що не перебував в експлуатації, не був відновленим, мати індивідуальний серійний номер кожної одиниці, стандартну комплектацію
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 345 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 450 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04051342 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Черкасова Тетяна |
| Телефон: | 380967302734 |
| E-mail: | tender@nov-rada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 45400, Україна, Волинська область,м.Нововолинськ, проспект Дружби, буд.27 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
закупівлю скасовано через технічну помилку, а саме: помилково вказана сума закупівлі
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 20-06-2025, 12:52 по 01-07-2025, 00:00
Документи: