Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2025, 00:00
Детальна інформація щодо процедури закупівлі наведена у тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 250 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 41 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
| Контактна особа: | Мошун Наталія Володимирівна |
| Телефон: | 380487381719 |
| E-mail: | Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
3 |
Замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КИЇВСЬКИЙ РЕСПУБЛІКАНСЬКИЙ АВТОЦЕНТР» - до 22.07.2025. На підставі п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 – аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КИЇВСЬКИЙ РЕСПУБЛІКАНСЬКИЙ АВТОЦЕНТР», яка за результатом оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною (для більш детального та ретельного розгляду та перевірки тендерної пропозиції учасника, враховуючи технічно-характерні особливості/специфіку предмета закупівлі та обсяг наданих документів/інформації у складі тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, з метою недопущень порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель). Дата визначення електронною системою закупівель найбільш економічно вигідної пропозиції: 24.06.2025 р. Строк розгляду тендерних пропозицій (5 роб. днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції: 01.07.2025 р. Строк розгляду тендерної пропозиції з урахуванням продовження строку її розгляду (до 20 робочих днів): 22.07.2025 р. (Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі, про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКИЙ РЕСПУБЛІКАНСЬКИЙ АВТОЦЕНТР» (ТОВ «КИЇВСЬКИЙ РЕСПУБЛІКАНСЬКИЙ АВТОЦЕНТР») від 26.06.2025 р. № 266).
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 30.06.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 30.06.2025 № 261) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-11-009312-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеський р-н, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Спеціалізований вантажний автомобіль з краном - маніпулятором за кодом ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКИЙ РЕСПУБЛІКАНСЬКИЙ АВТОЦЕНТР» (ТОВ «КИЇВСЬКИЙ РЕСПУБЛІКАНСЬКИЙ АВТОЦЕНТР»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД) вимагалося надати: «4.1. Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (для юридичних осіб).». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД: При детальному аналізі документів учасника процедури закупівлі ТОВ «КИЇВСЬКИЙ РЕСПУБЛІКАНСЬКИЙ АВТОЦЕНТР» (Статут ТОВ «КИЇВСЬКИЙ РЕСПУБЛІКАНСЬКИЙ АВТОЦЕНТР» від 27.10.2020 року, Довідка щодо посадових осіб Учасника від 18.06.2025р. вих. №1), Замовником не встановлено наявності повноважень посадової особи, а саме Генерального директора ТОВ «КИЇВСЬКИЙ РЕСПУБЛІКАНСЬКИЙ АВТОЦЕНТР» Затхея Валентина Михайловича на підписання договору про закупівлю в частині недотримання Учасником вимог статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. На вимогу пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей, керуючись вимогами статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» надати: документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису договору про закупівлю, зокрема один з наступних документів (або інший документ, що підтверджує такі повноваження): оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія рішення загальних зборів учасників (протокол) про надання згоди на вчинення правочину (укладення договору), якщо вартість майна, що є предметом такого правочину, перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності та надання згоди на вчинення правочину; оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія останньої відповідної фінансової звітності (оригінали або завірені учасником копії), у випадку, якщо вартість майна, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності). Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності. Для усунення невідповідностей учасником можуть бути надані інформація та/або документи на заміну завантажених та/або в доповнення/пояснення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та завантажені вище невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.