Закупівлю оголошено - 11-06-2025, 11:01. Дата останніх змін - 09-07-2025, 16:28

НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС УПРАВЛІННЯ ДРОНАМИ

НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС УПРАВЛІННЯ ДРОНАМИ... Державна закупівля - UA-2025-06-11-003236-a НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС УПРАВЛІННЯ ДРОНАМИ від замовника Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007) від 6/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-11-003236-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-06-2025, 11:01
по 17-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-06-2025, 00:00
по 19-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 19-06-2025, 15:09
по 19-06-2025, 15:32

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
824192.2
824 192,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:8 241,92 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007)
ЄДРПОУ:08803566 Досьє YouControl
Контактна особа:Володимир Остапюк
Телефон:+380678070630
E-mail:zakupki3007@ukr.net
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕК ...
824 192,20 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 19-06-2025, 15:09
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС УПРАВЛІННЯ ДРОНАМИ

10
комплект
80700 Україна Львівська область м.Золочів
по 30-07-2025
34740000-6
Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДТС-ДЕФЕНС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-06-2025 по 01-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Тернопільська область, с. Великі Гаї, Глибока, 46013, Дмитро Губський
Остаточна пропозиція:
749 776 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
774 503,60 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
25-06-2025, 15:20
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-11-003236-a-c1
Номер договору:
439/УПВ/СФ
Дата підписання договору:
09-07-2025, 16:00
Строк дії договору:
з 09-07-2025 по 31-12-2025
749 776 UAH
Ціна договору
749 776 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-06-2025 по 27-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, ВУЛИЦЯ СЛОВ'ЯНСЬКА, будинок 16, 51408, Виталий Голобчук
Остаточна пропозиція:
647 280 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
647 280 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-06-25, 19:49:46
24

​Керуючись вимогами статті 11, 14 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогами пункту 8 ПКМУ від 11.11.2022 №1275, та Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Начальника Навчального центру імені Василя Вишиваного Національної гвардії України від 13.05.2024 № 278. Наказом ННЦ від 06.01.2025р. №16 «Про призначення уповноваженої особи (осіб) з проведення спрощених закупівель НЦ на 2025 рік. ​Під час розгляду пропозиції ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a за предметом «НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС УПРАВЛІННЯ ДРОНАМИ». Очікуваною вартістю: 647 280,00 грн з ПДВ, по коду ДК 021:2015: 34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі» було виявлено невідповідність у наданих документах учасника ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ», а саме: 1. Відповідно до п.4, Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступні документи: Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються, а саме: керівника підприємства, зазначеного у Єдиному державному реєстрі. *У випадку, якщо службовою (посадовою) особою уповноваженою на підписання документів пропозиції учасника та договору є інша службова (посадова) особа крім керівника, у складі пропозиції подається вищезазначений документ на всіх службових (посадових) осіб учасника, які підписали пропозицію та мають право на підписання договору. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 2. Відповідно до п.17, Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійний лист від Учасника складений в довільній формі щодо своєчасної поставки, розвантаження, занесення товару в приміщення Замовника (місце поставки буде вказано протягом 3 робочих днів з дати укладання договору, оскільки у період військового стану для Замовника дана інформація являється «чутливою»). В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 3. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійний лист у якому Учасник гарантує що ним врахована інформація щодо переліку міжнародних спонсорів війни та не надає пропозицій від виробників, які є міжнародними спонсорами війни. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 4. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійний лист у якому Учасник подаючи свою пропозицію, підтверджує та гарантує, що реалізований товар не перебуває у розшуку, не обтяжений договором застави, не є предметом судового спору, на нього не накладено заборону відчуження та немає інших зобов’язань/заборон, пов’язаних з реалізацією запропонованого ним товару. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 5. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійного листа, про надання гарантії на товар строком не менше 12-х місяців, у якому зазначити: предмет закупівлі, назву замовника, номер закупівлі, (зазначити відповідальну особу та контактний телефон). В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 6. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійного листа, про те, що до ціни товару входить: -доставка товару на адресу Замовника; -здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару; - підйом та заносу товару на поверх до відповідного приміщення; - прибирання, вивозу та утилізації упаковки та відходів. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 7. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійного листа що товар буде відповідати країні походження товару документам та інформації наданих Учасником в складі тендерної пропозиції. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 8. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійного листа що при пошкодженні товару при транспортуванні, розвантаженні, підйому та заносу на поверх до відповідного приміщення постачальнику, дається термін 2 робочих днів на усунення недоліків. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 9. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Лист про те, що Учасник з умовами технічних (якісних) та інших характеристик ознайомлений і з вимогами погоджується. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 10. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Лист на можливе відтермінування платежу (на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування), в разі відсутності фінансування Замовника. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 11. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Лист-довідка про спроможність Учасника власними і залученими силами та засобами постачати товар за відсутності фінансування Замовника та з відстрочкою оплати до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з моменту передачі товару. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. Учаснику спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вище вказані недоліки потрібно усунути протягом 24 годин.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-06-25, 19:49:46

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
647 280 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
647 280 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-06-2025, 12:51:57
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДТС-ДЕФЕНС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
749 776 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
774 503,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-06-2025, 18:51:39
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-06-2025, 11:02:22
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-06-2025, 11:01:54
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:11-06-2025, 11:01:54
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:11-06-2025, 11:01:54
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ