| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 824 192,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 241,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007) |
| ЄДРПОУ: | 08803566 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Володимир Остапюк |
| Телефон: | +380678070630 |
| E-mail: | zakupki3007@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Керуючись вимогами статті 11, 14 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогами пункту 8 ПКМУ від 11.11.2022 №1275, та Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Начальника Навчального центру імені Василя Вишиваного Національної гвардії України від 13.05.2024 № 278. Наказом ННЦ від 06.01.2025р. №16 «Про призначення уповноваженої особи (осіб) з проведення спрощених закупівель НЦ на 2025 рік. Під час розгляду пропозиції ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a за предметом «НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС УПРАВЛІННЯ ДРОНАМИ». Очікуваною вартістю: 647 280,00 грн з ПДВ, по коду ДК 021:2015: 34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі» було виявлено невідповідність у наданих документах учасника ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ», а саме: 1. Відповідно до п.4, Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступні документи: Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються, а саме: керівника підприємства, зазначеного у Єдиному державному реєстрі. *У випадку, якщо службовою (посадовою) особою уповноваженою на підписання документів пропозиції учасника та договору є інша службова (посадова) особа крім керівника, у складі пропозиції подається вищезазначений документ на всіх службових (посадових) осіб учасника, які підписали пропозицію та мають право на підписання договору. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 2. Відповідно до п.17, Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійний лист від Учасника складений в довільній формі щодо своєчасної поставки, розвантаження, занесення товару в приміщення Замовника (місце поставки буде вказано протягом 3 робочих днів з дати укладання договору, оскільки у період військового стану для Замовника дана інформація являється «чутливою»). В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 3. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійний лист у якому Учасник гарантує що ним врахована інформація щодо переліку міжнародних спонсорів війни та не надає пропозицій від виробників, які є міжнародними спонсорами війни. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 4. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійний лист у якому Учасник подаючи свою пропозицію, підтверджує та гарантує, що реалізований товар не перебуває у розшуку, не обтяжений договором застави, не є предметом судового спору, на нього не накладено заборону відчуження та немає інших зобов’язань/заборон, пов’язаних з реалізацією запропонованого ним товару. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 5. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійного листа, про надання гарантії на товар строком не менше 12-х місяців, у якому зазначити: предмет закупівлі, назву замовника, номер закупівлі, (зазначити відповідальну особу та контактний телефон). В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 6. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійного листа, про те, що до ціни товару входить: -доставка товару на адресу Замовника; -здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару; - підйом та заносу товару на поверх до відповідного приміщення; - прибирання, вивозу та утилізації упаковки та відходів. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 7. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійного листа що товар буде відповідати країні походження товару документам та інформації наданих Учасником в складі тендерної пропозиції. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 8. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійного листа що при пошкодженні товару при транспортуванні, розвантаженні, підйому та заносу на поверх до відповідного приміщення постачальнику, дається термін 2 робочих днів на усунення недоліків. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 9. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Лист про те, що Учасник з умовами технічних (якісних) та інших характеристик ознайомлений і з вимогами погоджується. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 10. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Лист на можливе відтермінування платежу (на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування), в разі відсутності фінансування Замовника. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 11. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Лист-довідка про спроможність Учасника власними і залученими силами та засобами постачати товар за відсутності фінансування Замовника та з відстрочкою оплати до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з моменту передачі товару. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. Учаснику спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вище вказані недоліки потрібно усунути протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.