Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 896 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 480 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ" |
| ЄДРПОУ: | 34755720 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шмакова Світлана Миколаївна |
| Телефон: | 380505810589 |
| E-mail: | tender.blago.kharkov@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61166, Україна, Харківська область,Харків, Україна, 61166, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ШАТИЛІВСЬКА, будинок 4 |
2 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі - Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за Закупівлею визначена пропозиція Учасника ТОВ «АГРОКУБ». Замовник розглядає її відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано подовжено Замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку Замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність більш детально розглянути документи, надані у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АГРОКУБ» до 20 робочих днів.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АГРОКУБ" (Ідентифікаційний код в ЄДР – 41408616) (далі – ТОВ «АГРОКУБ»), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі – ТОВ «АГРОКУБ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виявлених замовником під час розгляду тендерної пропозиції цього учасника, такого змісту: 1. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з, інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, у відповідності до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, викладений у додатку 1 до тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 1.1.1, підпункту 1.1.2, підпункту 1.1.3 пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен, зокрема надати: 1.1.1. Окрему довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. 1.1.2. Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі; 1.1.3. Оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою І. Учасником – ТОВ «Агрокуб» за умовами підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Довідка про аналог договори.pdf»), довідку у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Довідка підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» (від «17» червня 2025 р. вих. № 57) (далі – Довідка І). У другій та третій графі таблиці Довідки І учасником – ТОВ «АГРОКУБ» зазначено інформацію, відповідно, - про дату укладеного договору та його номер: «07.12.22 р. № 4-БК», та таку інформацію про предмет договору, строк дії договору, ціну договору: «Швидкоз’ємний фронтальний навантажувач з джойстиком, ківшем щелепним універсальним та кошиком монтажним (1 комплект) 250000,00». В четвертій графі щодо назви та адреси замовника/покупця, його коду згідно з ЄДРПОУ, П.І.Б. керівника (для юридичної особи) або П.І.Б. фізичної особи, номеру телефону: «Комунальне підприємство Фастівської міської ради « Фастів – благоустрій» ЄДРПОУ 41972303 Київська область, Фастів, вулиця Нова, будинок 9, Чемерський Олег Юрійович, 0456562362». За умовами підпункту 1.1.2 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації учасником – ТОВ «АГРОКУБ» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «договір №4-БК від 07.12.2022р (1).pdf» - оригінал договору, що вказаний учасником у таблиці Довідки І, а саме: «Договір про закупівлю №4-БК», укладений Комунальним підприємством Фастівської міської ради «Фастів –благоустрій»» (Покупцем за договором) з Товариством з обмеженою відповідальністю «АГРОКУБ» (Постачальником за договором)» 07.12.2022 р.(далі Договір №4-БК).ОДНАК, довідка надана учасником –ТОВ «АГРОКУБ» не містить інформації про строк дії договору №4-БК, що не відповідає вимогами підпункту 1.1.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «АГРОКУБ» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме надати ДОВІДКУ відповідно до вимог підпункту 1.1.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 2. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.5 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію) (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації та додатками до неї (у тому числі, додатком 4 до тендерної документації), щодо підтвердження відповідності вимогам до тендерної пропозиції відповідно до законодавства. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації учаснику необхідно Довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). Довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку). У випадку, якщo учaсник пеpебувaє нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі. Учасником – ТОВ «АГРОКУБ» у складі тендерної пропозиції вищезазначена довідка не надана. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ «АГРОКУБ» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: надати Довідку складену в довільній формі, згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.