Період оскарження умов закупівлі - по 14-06-2025, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_0203_ВО) ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Підлога ЕЧТ пасажирських вагонів типів СМК та СМВ) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 689 800,00 грн без ПДВ (один мільйон шістсот вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17.06.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 50 694,00 грн (п’ятдесят тисяч шістсот дев’яносто чотири гривні 00 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ___________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 689 800 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 898 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 50 694 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Веселовський Артем Володимирович |
| Телефон: | 380443097514 |
| E-mail: | pk_veselovskiy@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Київ, Україна, Київська область,Київ, Київ |
1 |
ПРОТОКОЛ Уповноваженої особи №1/1– 23/06/25 від 23.06.2025 1. Найменування замовника*.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 3. Місцезнаходження замовника*.___ місто Київ___ 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель*. UA-2025-06-09-007728-a 5. Предмет закупівлі: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Підлога ЕЧТ пасажирських вагонів типів СМК та СМВ) ВИРІШЕНО: Продовжити розгляд пропозиційдо 20 робочих днів в зв’язку з великим об’ємом інформації. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»__________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 19.06.2025 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-09-007728-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМЕТРИКА" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМЕТРИКА", а саме: 1) На вимогу п. 3 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано цінову пропозицію в якій в колонці 10 не вказано документів таких як протокол випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки відповідно п. 2 розділу 2 додатка 2 проектна договору (додаток 6 ТД) у відповідності до інструкції додатка 4 ТД. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. п. 2 розділ 2 додатjr 2 проектна договору (додаток 6 ТД): «Для ТОВАРУ, що входить до переліку продукції до якої встановлені вимоги пожежної безпеки: - оригінал або завірена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ копія сертифікату відповідності нормам пожежної безпеки, виданого органом оцінки відповідності, акредитованим в Національному агентстві з акредитації України в сфері пожежної безпеки, та чинного відносно запропонованої продукції, виготовленої у період дії вказаних сертифікатів; - оригінали або завірені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки, зазначених в технічних та якісних характеристиках ТОВАРУ в розділі І цього Додатку до Договору (група горючості, індекс поширення полум’я по поверхні, коефіцієнт димоутворювальної здатності, токсичність продуктів горіння).» до інструкція додатка 4 ТД: «У колонці 10 вказуються найменування всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність товару (виробника та інших органів) та що надаються при поставці товару. Перелічені документи повинні відповідати документам, що вимагаються розділом ІІ Додатку2 проєкту договору про закупівлю, викладеного у Додатку 6тендерної документації.» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги: виправити зазначені недоліки та усунути невідповідності відповідно опису п. 5 даного повідомлення. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.