Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 105 906 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 529,53 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03344119 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Лугіна |
| Телефон: | +380674758447 |
| E-mail: | sergeylugina1989@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10003, Україна, Житомирська область,місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
1 |
Відповідно до ч. 1 Розділу 5 тендерної документації Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Томчук Андрій Михайлович (далі також – Учасник) було виявлено наступні невідповідності: 1. У тендерній пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Учасником було надано, зокрема, Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 12.06.2025 р. вих. № 12-0625/01 - 04, яка адресована до "КРАСИЛІВСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ". Так, у ч. 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: -інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації». В свою чергу п. 2.3.1 п. 2.3 Розділу 2 Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації було зазначено, що «Учасник має надати довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка забезпечить гарантійне та сервісне обслуговування предмету закупівлі.». Водночас, у ч. 1 розділу 3 тендерної документації предбачено опис та приклади формальних несуттєвих помилок, а також зазначено, що «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки, зокрема, помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Враховуючи, що помилки, виявлені у документах, які стосуються підтвердження кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі є необхідність усунення невідповідностей. Враховуючи вищезазначене, з метою усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати: 1. Оновлену Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з усуненими виявленими невідповідностями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.