Період оскарження умов закупівлі - по 07-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 700 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Печенізька селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04396992 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://zakupki.prom.ua |
| Контактна особа: | Ірина Вікторівна Чумак |
| Телефон: | +380683437243 |
| E-mail: | ira.demchenko.73@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 62801, Україна, Харківська область,с-ще Печеніги, вул.Незалежності, 48 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 3 до тендерної документації міститься проект договору про закупівлю товару. Учасником надано проект договору, в якому невірно у п.6.3 зазначено строк поставки до 01.08.2025 року, що не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 3 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати проект договору про закупівлю товару з вірним строком поставки товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.