Період оскарження умов закупівлі - по 04-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 232 500 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 05446166 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кравченко Ірина Григорівна |
| Телефон: | 380504486977 |
| E-mail: | kravchenkoira@i.ua |
| Місцезнаходження: | 02089, Україна, Київська область,Київ, Броварський проспект, 2 |
3 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Невідповідність у наданому договорі № 315 від 24.06.2024 року та видатковій накладній № 79 від 11.09.2024 року. Згідно п. 5.1 Договору строк постачання Товару до 30.07.2024. Фактичне постачання – 11.09.2024 року. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. ДОДАТОК 1 до тендерної документації – 1. Кваліфікаційні критерії - 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – пункт 1.1.2. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за Формою 1, учасник має надати копію договору (з усіма додатками).
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 07.07.2025 року включно.
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутній позитивний лист-відгук про належне виконання договору за підписом уповноваженої особи відповідного контрагента. 2. Відсутній лист в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. ДОДАТОК 1 до тендерної документації – 1. Кваліфікаційні критерії - 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – пункт 1.1.2. 2. ДОДАТОК 1 до тендерної документації – 6. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників – пункт 6.9. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати позитивний лист-відгук про належне виконання договору за підписом уповноваженої особи відповідного контрагента. 2. В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає лист в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.