Період оскарження умов закупівлі - по 05-06-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ та/або інформація на іншій мові ніж українська, учасник надає їх переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни поставки Товару в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів поставки Товару визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 562 590 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 812,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 80 000 UAH |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Павлушкова Ірина Віталіївна |
| Телефон: | 380501602636 |
| E-mail: | pavlushkova1-iv@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
2 |
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОШИНА" (надалі – Учасник) на закупівлю ДК 021:2015 - 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини та камери вантажні) https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-05-30-008022-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: 1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору, кількості поставлених за договором автомобільних шин (не менше 300 шт), стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір), контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); 1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (у випадку зазначення в довідці, більш ніж одного аналогічного договору вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку від одного з контрагентів); 1.1.3. Підтвердженням інформації щодо кількості поставлених за договором, зазначеним у довідці згідно п.1.1.1 цього Додатку, автомобільних шин буде вважатись: надання Учасником у складі тендерної пропозиції копії (ій) видаткової (их) накладної (их)/акту (актів), що підтверджують поставку автомобільних шин в обсязі не менше 300 шт. та/або наявність інформації щодо кількості поставлених автомобільних шин у листі-відгуку від контрагента, що надається відповідно до п.1.1.2. При цьому у розумінні п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснено поставку автомобільних шин в обсязі не менше 300 шт. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «аналогічний досвід.pdf»), лист-відгук (файл «відгук 626.pdf»), видаткові накладні (файл «підтвердження виконання договору № 626 від 18.10.22.pdf») та договір (файл «дог 626 Дніпрошина.pdf»). Відповідно інформації, зазначеної в довідці (файл «аналогічний досвід.pdf»), найменування контрагента з яким укладено договір №626 від 18.10.2022 є «Центральна база виробничо-технічної комплектації Національної гвардії», що не відповідає найменуванню юридичної особи, зазначеної у договорі (файл «дог 626 Дніпрошина.pdf») та в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за кодом ЄДРПОУ 14323014, а саме: «ЦЕНТРАЛЬНА БАЗА ВИРОБНИЧО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЛЕКТАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ», що в свою чергу не відповідає вимогам п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: уточнену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору, кількості поставлених за договором автомобільних шин (не менше 300 шт), стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір), контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.