Період оскарження умов закупівлі - по 01-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 37 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Кременчуцький льотний коледж Харківського національного університету внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 43041752 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бесклинська Віталіна Володимирівна |
| Телефон: | +380536758237 |
| E-mail: | tenderklk1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 39605, Україна, Полтавська область,місто Кременчук, вул.Перемоги, буд.17/6 |
4 |
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» з Особливостями при розгляді тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП ЦП "Авіон" (ЄДРПОУ 45658643) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: “Навчальні посібники для спеціалізованого навчального класу для вертольота моделі 269C-1, комерційне позначення Schweizer 300CBi” код за ДК 021:2015 -34740000-6: обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі, ідентифікатор: UA-2025-05-26-008749-a. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 36, 41, 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1.Згідно Додатку №1 п.1 до ТД “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази” Учасник повинен надати інформацію: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог замовника. (з зазначенням наступної інформації): забезпеченість Учасника приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, засобами зв’язку, адреса розташування головного офісу Учасника тощо для виконання зобов‘язань за предметом даних торгів (Форма 1). Учасником надано довідку Вих.№30 від 30.05.2025, в якій відсутні дані, такі як: забезпеченість комп’ютерною технікою, засобами зв’язку, адреса розташування головного офісу Учасника. 2.Згідно Додатку №1 п.2 до ТД “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Учасник повинен надати інформацію: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів та мають необхідні знання та досвід (з обов’язковим зазначенням наступної інформації: прізвище, ініціали, посада, стаж та/або досвід роботи у сфері згідно предмету закупівлі) (Форма 2). Учасником надано довідку Вих.№32 від 30.05.2025 в якій відсутні дані, такі як: стаж та/або досвід роботи у сфері згідно предмету закупівлі. 3. Згідно Додатку 2 п.6 до ТД Учасник повинен надати: Довідку, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Учасником надано довідку Вих.№37 від 30.05.2025 в якій відсутні дані, такі як: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації. Згідно форми 2 * до ТД Учасник повинен надати: документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо) ** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) *** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо) Згідно довідки Вих.№41 від 30.05.2025 не вистачає Ісламської Республіки Іран.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.