Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 39618372 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Борисова |
| Телефон: | +380459761564 |
| E-mail: | uzhkh_irpin_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08200, Україна, Київська область,м. Ірпінь, вул. ТРОЇЦЬКА, будинок 21 |
5 |
Вимога про усунення невідповідностей: У п.п. 5.9. п. 5 Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу, що Учасник повинен надати витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку)/свідоцтво про реєстрацію платника податків. У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування – надати інформаційний лист, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. Учасник закупівлі дану вимогу не викона. У п.п. 5.14. п. 5 Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу, що Учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікату якості на метал - Учасник закупівлі не виконав дану вимогу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вищезгадані документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.