Період оскарження умов закупівлі - по 08-06-2025, 00:00
З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій незалежно від податкового статусу учасника, закупівля буде оголошена без урахування ПДВ. Учасник, незалежно від його форми оподаткування, при подачі тендерної пропозиції вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну пропозиції без урахування ПДВ. При укладанні договору про закупівлю з учасником, який зареєстрований в Україні як платник податку на додану вартість, сума ПДВ, розрахована згідно вимог законодавства України, буде нараховуватись на суму пропозиції переможця процедури закупівлі та зазначатись в договорі про закупівлю.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 9 051 941,22 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 45 259,71 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45625546 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Продащук Вікторія Олегівна |
| Телефон: | 380472370375 |
| E-mail: | viktoriia.prodashchuk@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 18009, Україна, Черкаська область,Черкаси, провул. Медичний, будинок 4 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
За рішенням уповноваженої особи від 19 травня 2025 № 525 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом Шини для спецтехніки за кодом ДК 021:2015: 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (далі — Закупівля). Згідно з підпунктом 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. За результатами додаткового аналізу та уточнення реальної потреби, прийнято рішення про скасування процедури Закупівлі. Підставами для цього рішення стали такі об’єктивні чинники: 1. Зміна кількісної потреби. Після перегляду фактичного використання товару та поточного забезпечення підрозділів, було виявлено, що попередньо визначена кількість є недостатньою, потребує коригування. 2. Необхідність оновлення технічно-якісних вимог. У процесі підготовки до закупівлі та за результатами консультацій з працівниками, що безпосередньо працюють із відповідним товаром, виявлено, що попередньо визначені технічні параметри не враховують особливості експлуатації. Враховуючи довготривалість проведення Закупівлі та вищезазначені підстави, раніше заявлені об’єми станом на 28.07.2025 року є неактуальними, відповідно відсутня подальша потреба у даній закупівлі. З метою забезпечення ефективного використання коштів, дотримання принципів якості, доцільності та безпеки, прийнято рішення скасувати дану Закупівлю.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
09-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 29-07-2025, 10:52 по 09-08-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.