Закупівлю оголошено - 15-05-2025, 16:21. Дата останніх змін - 19-06-2025, 10:58

Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів

Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів... Державна закупівля - UA-2025-05-15-011636-a Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради від 5/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-15-011636-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-15-014110-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-05-2025, 16:21
по 20-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-05-2025, 16:21
по 23-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 23-05-2025, 15:03
по 23-05-2025, 15:26

Період оскарження умов закупівлі - по 20-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
535988
535 988 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 679,94 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:16 079,64 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради
ЄДРПОУ:14054198 Досьє YouControl
Контактна особа:Лариса Чабан
Телефон:+380674130318
E-mail:larchaban66@gmail.com
Місцезнаходження:
46020, Україна, Тернопільська область,м.Тернопіль, вул.Рєпіна, 11
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Механічні запасні частини, крі ...
535 988 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 23-05-2025, 15:03
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Втулки ресорні (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)

20
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тормозний диск задній Сіtroen Jumper

5
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тормозний диск передній Сіtroen Jumper

15
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тормозний диск передній Пежо Боксер

6
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Колодки гальмівні задні Citroen Jumper

25
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Колодки гальмівні передні Citroen Jumper

30
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Колодки ручного гальма (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)

20
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Наконечник кермових тяг лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)

30
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Наконечник кермових тяг лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)

30
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комплект двірників (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)

10
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кульова опора (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)

75
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Трос ручного гальма (передня частина) (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)

10
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Трос ручного гальма лівий/правий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)

30
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пильник втулки супорта переднього Citroen Jumper

100
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комплект пильників поршня тормозн. супорта передній (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)

11
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ролик виїзної дверки верхній Citroen Jumper

5
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ролик виїзної дверки середній Citroen Jumper 2019р.в.

8
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ролик виїзної дверки середній Citroen Jumper 2021р.в.

10
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Супорт задній лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)

1
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Супорт задній правий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)

1
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Супорт передній лівий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)

1
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Супорт передній правий (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)

1
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шрус (зовнішній) (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)

2
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пильник шруса, зовнішній (Citroen Jumper / Peugeot Boxer)

10
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Колодки гальмівні передні (Volkswagen Crafter)

2
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Колодки гальмівні задні (Volkswagen Crafter)

3
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Наконечник лівий (Volkswagen Crafter)

5
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Наконечник правий (Volkswagen Crafter)

5
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Наконечник кермових тяг правий (Volkswagen Т-5)

3
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Наконечник кермових тяг лівий (Volkswagen Т-5)

3
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Колодки гальмівні передні (Ford Transit Custom MK8)

3
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Колодки гальмівні задні (Ford Transit Custom MK8)

3
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Наконечник кермових тяг правий (Ford Transit Custom MK8)

3
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Наконечник кермових тяг лівий (Ford Transit Custom MK8)

3
штука
46020 Україна Тернопільська область м.Тернопіль вул. Рєпіна, 11
по 31-12-2025
34320000-6
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 06-06-2025 по 14-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул.Оболонська, будинок 25, 04071, Андрій Гапонов
Остаточна пропозиція:
535 921,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
535 921,20 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-06-2025, 15:21
Період подачі оскарження:
по 12-06-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-15-011636-a-b1
Номер договору:
297
Дата підписання договору:
18-06-2025, 10:57
Строк дії договору:
з 18-06-2025 по 31-12-2025
535 921,20 UAH
Ціна договору
446 601 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП СУМ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-05-2025 по 21-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Тернопільська область, Тернопіль, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 9, квартира 72, 46016, Сум Владислав
Остаточна пропозиція:
447 600 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
447 600 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 12-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 02-06-25, 18:19:27
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до протокольного рішення від 30.05.2025 року строк розгляду тендерної пропозиції продовжено замовником до 20 робочих днів. Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 30.05.2025 м. Тернопіль ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів № UA-2025-05-15-011636-a щодо закупівлі ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (далі - Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції - у вигляді прийнятого протокольного рішення По першому питанню порядку денного: Відповідно до п.36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником - ФОП СУМ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ (Далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю більш детально розглянути тендерну пропозицію вищезазначеного Учасника на відповідність вимогам тендерної документації виникає необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1.Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ФОП СУМ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2.Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 21-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-05-25, 11:18:54
24

1)Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: -п.1 різділ 1 Додатку №1 Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: до Технічноїної специфікації передбачено, що «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (накладна або відгук по даному договору).» натомість Учасником процедури закупівлі надано лише файл під назвою довідка-30.pdf, в якій міститься інформація про наявність внього виконаних аналогічних договорів Відтак, Учасником не надано відповідних документів, а саме : «Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (накладна або відгук по даному договору)». -Згідно п.2 Додатку №2 до Тендерної документації, що доблюється у п.п.2 п.6 розділ 3 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено вимогу «Учасник надає Сертифікати відповідності в повному обсязі (за наявності додатків – з усіма додатками та ін) на ім’я учасника, видані акредитованим органом з оцінки відповідності у 2025р., (атестат про акредитацію уповноваженого органу в Реєстрі НААУ -Національне агентство з акредитації України - за посиланням у відкритому доступі на офіційному сайті - 8https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ додати) чинний на дату розкриття на мінімум 2 (дві) будь-яких позицій запропонованого товару згідно технічних вимог до предмету закупівлі. Сертифікати відповідності мають містити інформацію про конкретну позицію товару відповідно до технічних вимог до предмету закупівлі з вказанням - каталожного номеру, виробника та/або торгівельна марка виробника, країни виробника, та інших характеристик (за наявності).»Сертифікати відповідності повинні бути чинні на момент подання та протягом періоду постачання предмету закупівлі згідно вимог в оголошенні» В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено файли під назвою 103063_page-0002.bmp, 021236_page-0001.bmp,605845_1.bmp, 29231.bmp, 111046_page-0001.bmp, 002580_page-0002.bmp,103120_page 0001.bmp,344399.bmp,099390_page,0002.bmp, 033413_2.bmp, 011629_page-1 (2).bmp, 596150_2.bmp, 104038_page-0001.bmp, 011629_page-1 (1).bmp, 035361.bmp, 022204_page-0001.bmp, 017484_page-0001.bmp, 010118_page-0002.bmp, 057430_page-0001.bmp, 009812_page-0002.bmp, 104038_page-0002.bmp, 12186.bmp, 023665_page-0001.bmp, 605845_2.bmp, 30972_1.bmp, 5636-370-11-18.bmp, 057430_page-0002.bmp, 023414_page-0002.bmp, scan_1805353.bmp, 033413_1.bmp, 002162_page-0003.bmp, 038173.bmp, 5636-416-01-19.bmp, 002162_page-0001.bmp, 022196_page-0002.bmp, 077885_page-0001.bmp, 104038_page-0003.bmp, 017484_page-0002.bmp, 010118_page-0001.bmp, kyb 2.bmp, 023890_page-0001.bmp, 027590_page-0001.bmp, 023414_page-0001.bmp, 055899_page-0002.bmp, 077890_page-0001.bmp, 025679.2.bmp, 022204_page-0003.bmp, 022196_page-0003.bmp, kyb 2..bmp, 30599_1.bmp, 112461_page-0001.bmp, 025679.1.bmp, 002162_page-0002.bmp, 023665_page-0002.bmp, 099390_page-0003.bmp, 30972_2.bmp, 022196_page-0001.bmp, 596150_1.bmp, 112461_page-0002.bmp, 099390_page-0001.bmp, 055899_page-0001.bmp, 30599_2.bmp, 111046_page-0002.bmp, сертифікат.bmp, 021236_page-0002.bmp, 103063_page-0001.bmp, 103120_page-0002.bmp, 022204_page-0002.bmp, 077885_page-0002.bmp, 002580_page-0001.bmp, 009812_page-0001.bmp, 29357.bmp, 077890_page-0002.bmp, 027590_page-0002.bmp, 034741.bmp, 5636-415-01-19.bmp, що надані учасником сертифікати відповідності не містять інформації про запропонований в складі пропозиції учасника товар з вказанням- каталожного номеру, виробника та/або торгівельна марка виробника, країни виробника, та інших характеристик (за наявності), окрім того надані сертифікти відповідності не відповідають встановленим до сертифікатів відповідності вимогам, зокрема не є виданими у 2025 році, видані не на ім’я учасника, відсутній атестат про акредитацію уповноваженого органу в Реєстрі НААУ – Національне агенство з акредитації України. -Згідно п.3.10 Технічноїної специфікації (Додатку №2 до Тендерної документації), що доблюється п.п.3.10 п.6 розділ 3 (Додатку №1 до Тендерної документації) Товар має відповідати встановленим ДСТУ, ТУ діючим в Україні на момент поставки. Учасник повинен мати впроваджену систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги". (На підтвердження Учасник повинен надати оригінал сертифікату на ім’я учасника чинного на момент подання та протягом періоду постачання предмету закупівлі згідно вимог в оголошенні, на систему управління якістю (а саме сфера сертифікації: торгівля деталями та приладдями для автотранспортних засобів), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ (Національне агентство з акредитації України - за посиланням у відкритому доступі на офіційному сайті - 8https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги" (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT ). У випадку терміну дії Сертифікату більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує проведення аудиту відповідним органом із сертифікації, який має відповідні повноваження щодо дотримання учасником вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018; Учасник повинен надати оригінал документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації в "Національном агентстві з акредитації України". Додатково у складі пропозиції надається лист підтвердження, виданий від цього уповноваженого органу у сфері сертифікації, про отримання учасником такого сертифікату, та договір з органом сертифікації про проведення сертифікації учасника, ліцензійну угоду з органом сертифікації на право застосування сертифікату, та звіт аудиту затверджений органом сертифікації про проведення сертифікації учасника; Учасником процедури закупівлі надано лише файл під назвою лист пояснення -37.pdf -Згідно п.3.11 Технічноїної специфікації (Додатку №2 до Тендерної документації), що доблюється п.п.3.11 п.6 розділ 3 (Додатку №1 до Тендерної документації) «Товар, який є предметом закупівлі, повинен відповідати вимогам з експлуатації рухомого складу, вимогам охорони праці та екології та безпеки руху. Учасник повинен мати впроваджену систему екологічного управління, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування". (На підтвердження Учасник повинен надати оригінал сертифікату на ім’я учасника чинного на момент подання та протягом періоду постачання предмету закупівлі згідно вимог тендерної документації, на систему екологічного управління (а саме сфера сертифікації: торгівля деталями та приладдями для автотранспортних засобів), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ ( Національне агентство з акредитації України - за посиланням у відкритому доступі на офіційному сайті - https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, який засвідчує, що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування". (ISO 14001:2015, IDT). У випадку терміну дії Сертифікату більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує проведення аудиту відповідним органом із сертифікації, який має відповідні повноваження щодо дотримання учасником вимог стандарту (ДСТУ ISO 14001:2015); Учасник повинен надати оригінал документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації в "Національном агентстві з акредитації України". Додатково у складі пропозиції надається лист підтвердження, виданий від цього уповноваженого органу у сфері сертифікації, про отримання учасником такого сертифікату, та договір з органом сертифікації про проведення сертифікації учасника, ліцензійну угоду з органом сертифікації на право застосування сертифікату, та звіт аудиту затверджений органом сертифікації про проведення сертифікації учасника.» Учасником процедури закупівлі надано лише файл під назвою лист пояснення -37.pdf Згідно п.3.12 Технічноїної специфікації (Додатку №2 до Тендерної документації), що доблюється п.п.3.12 п.6 розділ 3 (Додатку №1 до Тендерної документації) « Для якісного та своєчасного постачання товару та безпечність ланцюга постачання. Учасник повинен мати впроваджену систему управління безпекою ланцюга постачання, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови». На підтвердження Учасник повинен надати оригінал сертифікату на ім’я учасника чинного на момент подання пропозиції, на систему управління якістю, а саме сфера сертифікації: (торгівля деталями та приладдями для автотранспортних засобів), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, який засвідчує, що система управління безпекою ланцюга постачання відповідає вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови». (ISO 28001:2007, IDT). У випадку терміну дії Сертифікату більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує проведення аудиту відповідним органом із сертифікації, який має відповідні повноваження щодо дотримання учасником вимог стандарту (ДСТУ ISO 28001:2009); Додатково у складі пропозиції надається лист підтвердження, виданий від цього уповноваженого органу у сфері сертифікації, про отримання учасником такого сертифікату, та договір з органом сертифікації про проведення сертифікації учасника, ліцензійну угоду з органом сертифікації на право застосування сертифікату, та звіт аудиту затверджений органом сертифікації про проведення сертифікації учасника.»Учасником процедури закупівлі надано лише файл під назвою лист пояснення -36.pdf -Згідно п.3.13 Технічноїної специфікації (Додатку №2 до Тендерної документації), що доблюється п.п.3.13 п.6 розділ 3 (Додатку №1 до Тендерної документації) На підтвердження можливості утилізації автозапчастин, у складі пропозиції учасник надає договір на здійснення операцій у сфері управління відходами (договір про надання послуг з управління відходами, приймання, перевезення, зберігання, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) чинний до кінця 2025 року та акт(и)-виконання (як приклад здійснення таких операцій в 2025 році). До договору обов'язково надати наступні документи, які підтверджують повноваження підприємства, з яким укладено договір на здійснення операцій у сфері управління відходами, а саме: ліцензію(-ї) на господарську діяльність з управління небезпечними відходами відповідно до чинного законодавства Ураїни, атестат виробництва, ліцензію або витяг з ліцензійного реєстру на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), сертифікат ДСТУ ISO14001:2015 «Системі екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування»., сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці». Учасником процедури закупівлі надано лише файл під назвою лист пояснення -20.pdf 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: -п.1 різділ 1 Додатку №1 Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Учасник у складі пропозиції повинен надати скан-копії аналогічних Договорів зазначених у файлі під назвою довідка-11.pdf, та скан копії видаткових накладних зазначених у даному файлі. - Згідно п.2 Додатку №2 до Тендерної документації, що доблюється у п.п.2 п.6 розділ 3 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено вимогу . «Учасник надає Сертифікати відповідності в повному обсязі (за наявності додатків – з усіма додатками та ін) на ім’я учасника, видані акредитованим органом з оцінки відповідності у 2025р., (атестат про акредитацію уповноваженого органу в Реєстрі НААУ -Національне агентство з акредитації України - за посиланням у відкритому доступі на офіційному сайті - 8https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ додати) чинний на дату розкриття на мінімум 2 (дві) будь-яких позицій запропонованого товару згідно технічних вимог до предмету закупівлі. Сертифікати відповідності мають містити інформацію про конкретну позицію товару відповідно до технічних вимог до предмету закупівлі з вказанням - каталожного номеру, виробника та/або торгівельна марка виробника, країни виробника, та інших характеристик (за наявності).» - Згідно п.3.10 Технічноїної специфікації (Додатку №2 до Тендерної документації), що доблюється п.п.3.10 п.6 розділ 3 (Додатку №1 до Тендерної документації) Товар має відповідати встановленим ДСТУ, ТУ діючим в Україні на момент поставки. Учасник повинен мати впроваджену систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги". (На підтвердження Учасник повинен надати оригінал сертифікату на ім’я учасника чинного на момент подання та протягом періоду постачання предмету закупівлі згідно вимог в оголошенні, на систему управління якістю (а саме сфера сертифікації: торгівля деталями та приладдями для автотранспортних засобів), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ (Національне агентство з акредитації України - за посиланням у відкритому доступі на офіційному сайті - 8https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги" (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT ). У випадку терміну дії Сертифікату більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує проведення аудиту відповідним органом із сертифікації, який має відповідні повноваження щодо дотримання учасником вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018; Учасник повинен надати оригінал документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації в "Національном агентстві з акредитації України". Додатково у складі пропозиції надається лист підтвердження, виданий від цього уповноваженого органу у сфері сертифікації, про отримання учасником такого сертифікату, та договір з органом сертифікації про проведення сертифікації учасника, ліцензійну угоду з органом сертифікації на право застосування сертифікату, та звіт аудиту затверджений органом сертифікації про проведення сертифікації учасника; - Згідно п.3.11 Технічноїної специфікації (Додатку №2 до Тендерної документації), що доблюється п.п.3.11 п.6 розділ 3 (Додатку №1 до Тендерної документації) «Товар, який є предметом закупівлі, повинен відповідати вимогам з експлуатації рухомого складу, вимогам охорони праці та екології та безпеки руху. Учасник повинен мати впроваджену систему екологічного управління, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування". (На підтвердження Учасник повинен надати оригінал сертифікату на ім’я учасника чинного на момент подання та протягом періоду постачання предмету закупівлі згідно вимог тендерної документації, на систему екологічного управління (а саме сфера сертифікації: торгівля деталями та приладдями для автотранспортних засобів), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ ( Національне агентство з акредитації України - за посиланням у відкритому доступі на офіційному сайті - https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, який засвідчує, що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування". (ISO 14001:2015, IDT). У випадку терміну дії Сертифікату більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує проведення аудиту відповідним органом із сертифікації, який має відповідні повноваження щодо дотримання учасником вимог стандарту (ДСТУ ISO 14001:2015); Учасник повинен надати оригінал документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації в "Національном агентстві з акредитації України". Додатково у складі пропозиції надається лист підтвердження, виданий від цього уповноваженого органу у сфері сертифікації, про отримання учасником такого сертифікату, та договір з органом сертифікації про проведення сертифікації учасника, ліцензійну угоду з органом сертифікації.на право застосування сертифікату, та звіт аудиту затверджений органом сертифікації про проведення сертифікації учасника.» -Згідно п.3.12 Технічноїної специфікації (Додатку №2 до Тендерної документації), що доблюється п.п.3.12 п.6 розділ 3 (Додатку №1 до Тендерної документації) « Для якісного та своєчасного постачання товару та безпечність ланцюга постачання. Учасник повинен мати впроваджену систему управління безпекою ланцюга постачання, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови». На підтвердження Учасник повинен надати оригінал сертифікату на ім’я учасника чинного на момент подання пропозиції, на систему управління якістю, а саме сфера сертифікації: (торгівля деталями та приладдями для автотранспортних засобів), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, який засвідчує, що система управління безпекою ланцюга постачання відповідає вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови». (ISO 28001:2007, IDT). У випадку терміну дії Сертифікату більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує проведення аудиту відповідним органом із сертифікації, який має відповідні повноваження щодо дотримання учасником вимог стандарту (ДСТУ ISO 28001:2009); Додатково у складі пропозиції надається лист підтвердження, виданий від цього уповноваженого органу у сфері сертифікації, про отримання учасником такого сертифікату, та договір з органом сертифікації про проведення сертифікації учасника, ліцензійну угоду з органом сертифікації на право застосування сертифікату, та звіт аудиту затверджений органом сертифікації про проведення сертифікації учасника.» - Згідно п.3.13 Технічноїної специфікації (Додатку №2 до Тендерної документації), що доблюється п.п.3.13 п.6 розділ 3 (Додатку №1 до Тендерної документації) На підтвердження можливості утилізації автозапчастин, у складі пропозиції учасник надає договір на здійснення операцій у сфері управління відходами (договір про надання послуг з управління відходами, приймання, перевезення, зберігання, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) чинний до кінця 2025 року та акт(и)-виконання (як приклад здійснення таких операцій в 2025 році). До договору обов'язково надати наступні документи, які підтверджують повноваження підприємства, з яким укладено договір на здійснення операцій у сфері управління відходами, а саме: ліцензію(-ї) на господарську діяльність з управління небезпечними відходами відповідно до чинного законодавства Ураїни, атестат виробництва, ліцензію або витяг з ліцензійного реєстру на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), сертифікат ДСТУ ISO14001:2015 «Системі екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування»., сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці». 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 31-05-25, 11:18:54

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП СУМ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
447 600 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
447 600 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-05-2025, 20:33:10
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3.0
Доказ:
Документ
Гарантія ходова.zip, Банківська гарантія , Пакет документів
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
1
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
535 921,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
535 921,20 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-05-2025, 23:31:03
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3.0
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
1
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 16:23:42
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 16:21:19
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 16:21:19
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 16:21:19

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  11. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  Дата архівування:
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  Дата архівування:
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  3. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639), із зобов’язанням банку, у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку який має ліцензію Національного банку України. Вимоги до банків-гарантів/контргарантів, гарантії/контргарантії яких застосовуються при забезпеченні тендерної пропозиції: - Банк-гарант/контргарант не може бути включеним до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції; - Банк-гарант повинен мати довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA" (надати підтверджуючий документ/сертифікат) (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)), або таким, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; - Банк-контргарант може бути, як резидентом України, так і нерезидентом України. Якщо банк-контргарант є нерезидентом України, такий банк-контргарант повинен мати кредитний рейтинг однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий). При цьому згідно вимог п. 69, п.71 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року 639, перевірку достовірності контргарантії, аналіз рейтингу, фінансового стану банку-контргаранта здійснює банк-гарант (резидент). Гарантія має містити: - найменування, номер, дату, місце складання; - реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; - реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, банківські реквізити); - реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ 14054198 46020, Тернопільська область, місто Тернопіль, вул. Рєпіна, будинок 11 р/р UA673052990000026003013303222 тел/факс: (0352) 24-61-63 e-mail : tsmd@ukr.net - реквізити оголошення про закупівлю – предмет закупівлі, ID ідентифікатор закупівлі; - суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; - термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – «викласти обставини, передбачені в пункті 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до «___» _________ 202__ р. включно»; - умови настання гарантійних випадків – «викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації»; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «сума гарантії залишається незмінною»; - умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 3% від суми закупівлі: 16 079 грн. 64 коп. Банківська гарантія повинна бути обов’язково оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку-гаранта про залишок коштів на рахунку принципала для грошового забезпечення (покриття) гарантії або на інших відповідних рахунках банку-гаранта з зазначенням № банківської гарантії, № оголошення, предмета закупівлі та суми грошового забезпечення (покриття). Електронна банківська гарантія та підтвердження наявності грошового покриття банківської гарантії завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій окремим електронним іменованим PDF-файлом. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції та підтвердження покриття банківської гарантії, відхиляються Замовником. На електронну гарантію та документи що підтверджують грошове покриття та документи які підтверджують довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA" повинен бути накладено КЕП банка-гаранта (кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банка - гаранта та його печатки відповідно), який видав зазначені документи. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції –не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до підпункту 1 пункту 41 особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  1
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Учасник повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю внести забезпечення виконання такого договору у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 5 % (п’яти відсотків) від вартості договору про закупівлю із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. Реквізити бенефіціара (замовника): КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ 14054198 46020, Тернопільська область, місто Тернопіль, вул. Рєпіна, будинок 11 р/р UA673052990000026003013303222 тел/факс: (0352) 24-61-63 e-mail : tsmd@ukr.net Банківська гарантія надається відповідно до вимог статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком, і додається до договору про закупівлю. Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку з банку, якою банк гарантує надати банківську гарантію учаснику, як забезпечення виконання договору, у разі визнання учасника переможцем торгів, із посиланням на предмет закупівлі та номер оголошення про проведення відкритих торгів.
                  5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  Дата архівування:
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:21:17
                  Дата архівування:
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ