Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 007 806,50 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 039,03 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 80 156,13 UAH |
| Замовник: | ВИКОНКОМ ПЕРЕМИШЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04056173 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Максимович Олена Володимирівна |
| Телефон: | 0326321735 |
| E-mail: | zakupivli.pmr@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 81200, Україна, Львівська область,Перемишляни, вул.Привокзальна, будинок 3А |
7 |
Відповідно до п.35 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Відповідно до п. 41 Постанови № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно з ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником - ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " (Далі - Учасник). Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з наявністю великої кількості та складністю документів, що необхідно розглянути з метою перевірки на відповідність пропозиції вимогам тендерної документації, необхідністю надати 24 години на усунення виявлених невідповідностей, виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби Спеціальний пожежно-рятувальний автомобіль мобільно оперативної групи CPV: 34130000-7 Motor vehicles for the transport of goods DK 021:2015: 34130000-7 Motor vehicles for the transport of goods Special fire and rescue vehicle of the mobile operational group виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно п.2. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації (Закупівельної документації): 1. На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку складену на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання) яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору Надана учасником інформаційна довідка не містить останньої колонки освіта, відтак, учасником не дотримано форми визначеної додатком №1 до Тендерної документації. 1.2. Згідно п.3. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації (Закупівельної документації): На підтвердження досвіду виконання аналогічного** (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1. довідку складену на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).** Учасником надано таку довідку, однак не за формою визначеною в Додатку 2 до Тендерної документації. Крім того найменування предмету закупівлі в поданій учасником довідці не відповідає найменування предмету закупівлі в договорах. Згідно п.7 розділу 3 Перелік інших документів/інформації, які надаються учасником 1.3. додатку 1 до тендерної документації (Закупівельної документації): Надати у складі пропозиції довідку у довільній формі з інформацією в якій країні заснований учасник процедури закупівлі, та надавати підтвердження вказаної інформації, які зазвичай прийнятні згідно із законодавством цієї країни. Учасником не надано довідки у довільній формі з інформацією в якій країні заснований учасник. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести у відповідність до визначеної Додатком №1 до Тендерної документації форми та надати Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору 2.2. Привести у відповідність до визначеної Додатком №1 до Тендерної документації форми та надати Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів 2.3. Надати у складі пропозиції довідку у довільній формі з інформацією в якій країні заснований учасник процедури закупівлі. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.