Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 925 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 625 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ житлово-комунального господарства,благоустрою,охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури виконавчого комітету Путивльської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44101581 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лукашова Ольга Євгеніївна |
| Телефон: | +380505804703 |
| E-mail: | vidilgkhPutivl@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 41500, Україна, Сумська область,місто Путивль, вул. Героїв Путивльщини, будинок 84 |
1 |
Шановний учасник , розглянувши Вашу тендерну пропозицію були виявлені деякі невідповідності, а саме : Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управляння якістю. Вимоги» ( ISO 9001:2015, IDT) був дійсний до 16 вересня 2024 року. Згідно вимогам Додатка 2 до тендерної документації просимо Вас надати діючу копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.