Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2025, 00:00
Українська визвольна війна
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 533 550 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 53 003,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Криворізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04052169 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Галіч Ірина |
| Телефон: | 0564920308 |
| E-mail: | galich782409@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1, |
8 |
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами та доповненнями, (далі – Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник звертається з вимогою щодо приведення у відповідність додатка 1 «Тендерна форма «Пропозиція» відповідно до форми Замовника (із зазначенням усіх стовпчиків форми).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.