Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2025, 00:00
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку №4 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 40 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" |
| ЄДРПОУ: | 30950099 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Паламар Катерина Іванівна |
| Телефон: | 380564092629 |
| E-mail: | DZYHOLYA@GMAIL.COM |
| Місцезнаходження: | 50057, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, майдан Праці, 1 |
0 |
1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі ФОП Пшеничний Павло Степанович не надав у складі тендерної пропозиції Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або з іншого публічного/відкритого/доступного інформаційного ресурсу з даними ЄДР (з датою видачі не пізніше ніж за 30 днів до дати оприлюднення оголошення про закупівлю) та/або довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, наприклад: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності (відповідно до переліку виявлених невідповідностей): 1. Пункт 8 частини 3 Додатку 2 (“3. Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції ”) до тендерної документації . 3) Учасник процедури закупівлі ФОП Пшеничний Павло Степанович для усунення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження документів та інформації через електронну систему закупівель має надати: 1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або з іншого публічного/відкритого/доступного інформаційного ресурсу з даними ЄДР (з датою видачі не пізніше ніж за 30 днів до дати оприлюднення оголошення про закупівлю) та/або довідка, складена Учасником в довільній формі, та/або інший документ, де міститься інформація про реєстраційні дані Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.