Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 085 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 425 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СТАРОСІЛЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04348705 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://starosilecka-gromada.gov.ua |
| Контактна особа: | Інна Янович |
| Телефон: | +380966841201 |
| E-mail: | starosilci_kor@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 12515, Україна, Житомирська область,Житомирський р-н, с. Старосільці, вул. Шевченка, буд. 20-А |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬФАТЕКС»» код 30481196 в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Сміттєвоз із заднім завантаженням (ємність бункера 13 куб.м.) код ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, виявлено наступні невідповідності: - Відповідно до п. 2 розділу 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, Учасник має надати Форму 3 «Звіт про рух грошових коштів»*** за останній звітний період 2024 року з відміткою органу ДФС/спрощена фінансова звітність. ***Якщо звіт про рух грошових коштів учасником не подається, учасник процедури закупівлі надає лист з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що його фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.