Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 290 381,11 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 451,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" |
| ЄДРПОУ: | 02568182 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrcsm.kiev.ua |
| Контактна особа: | Томашевська Лана Петрівна |
| Телефон: | 380445265243 |
| E-mail: | lana@ukrcsm.kiev.ua |
| Місцезнаходження: | 03143, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4 |
1 |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ») м. Київ Протокол № 3-23/513 від 30.04.2025 р. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною поданої під час проведення процедури закупівлі: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (автошини) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-04-17-009919-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа Лана ТОМАШЕВСЬКА
Протокол № 3-23/514 уповноваженої особи ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» м. Київ 01.05.2025 р. Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (автошини) 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-04-17-009919-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до вимог п. 9 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий або сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Учасником в складі своєї тендерної пропозиції надано документ «Витяг ЄДР від 21.01.2025.pdf», який сформований раніше дати оприлюднення оголошення про дану закупівлю, а саме 21.01.2025 р. Таким чином, Замовник повинен надати учаснику 24 години на усунення зазначеної невідповідності. 2. Відповідно до вимог п. 10.2 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» необхідні для поставки товару, визначеного у технічних вимогах за формою, наведеною в вищезазначеному додатку. На виконання даної вимоги Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав документ: «Працівники.pdf» № 1140 від 23.04.2025 р., форма якого не відповідає вимогам п. 10.2 Додатку 1. Також, в наданому документі зазначена інформація щодо посад (спеціальностей) працівників, що не дає змоги встановити кваліфікацію директора. Замовник вимагає деталізувати необхідну інформацію, а саме: зазначити кваліфікацію директора та надати «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» за формою визначеною п. 10.2 Додатку 1. Таким чином, Замовник повинен надати учаснику 24 години на усунення зазначеної невідповідності. У зв’язку з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 Замовник вимагає від учасника усунути зазначені вище невідповідності згідно з нормами законодавства України. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Лана ТОМАШЕВСЬКА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.